کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی امیدوار است در هفته پایانی نقل و انتقالات حداقل ۳ خرید دیگر انجام دهد

سران چلسی امیدوار هستند سرانجام بتوانند با خرید چند بازیکن، ترکیب تیم قهرمان لیگ برتر را تقویت کنند.  
در روزهایی که رقبای چلسی در لیگ برتر به شدت خود را تقویت کرده اند، چلسی تنها برای بازیکنانی که جدا شده اند(دیگو کوستا و نمانیا ماتیچ)، جانشین پیدا کرده است. همچنین آنتونی رودیگر به خط دفاعی اضافه شده است.

به گزارش مت لاو، سران چلسی امیدوار هستند در روزهای پایانی بتوانند به وعده خود در مورد بهتر کردن ترکیب جامه عمل بپوشانند. مارینا گرانووسکایا، این هفته با باشگاه های مهمی دیدار می کند تا در نهایت بتواند چند خرید انجام دهد. در حالی که تنها ۹ روز تا پایان فرصت نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است، گرانووسکایا مذاکراتش را با لسترسیتی بر سر دنی درینک واتر ادامه می دهد. همچنین شرایط الکس اوکسید چمبرلین از آرسنال و راس بارکلی از اورتون(با وجود مصدومیت)، تحت بررسی است تا این دو بازیکن هم به چلسی بپیوندند.

سدریک سوارس، مدافع راست ساوتهمپتون در لیست آنتونیو کونته قرار دارد و این هفته در مورد شرایط انتقال وی از ساوتهمپتون سوال خواهد شد. اینتر آماده است که این هفته پیشنهادی را از چلسی برای آنتونیو کاندروا دریافت کند. پاری سن ژرمن آماده فروش سرژ اوریه هست و چلسی احتمالا برای این بازیکن هم تلاش هایی خواهد کرد. یوونتوس همچنان از موضع خود در برابر عدم فروش الکس ساندرو کوتاه نیامده اما این احتمال وجود دارد یک پیشنهاد دیگر از چلسی در روزهای پایانی به تورین برسد.

چلسی همچنین در خط حمله علاقه دارد که بازیکنی را برای حمایت از آلوارو موراتا خریداری کند. فرناندو یورنته، کریستین بنتکه، جیمی واردی و آندره آ بلوتی، بازیکنانی هستند که در لیست باشگاه دیده شده اند. در مورد ویرجیل فن دایک، ستاره باشگاه ساوتهمپتون در خط دفاع، چلسی با وجود علاقه به این بازیکن، تنها در صورتی پیشنهاد خواهد داد که تیم انگلیسی به لندن بگوید آماده فروش است. در حال حاضر ساوتهمپتون می گوید با وجود درخواست جدایی بازیکن، تحت هیچ شرایط وی را نمی فروشد.

چلسی انتظار دارد در روزهای پایانی نقل و انتقالات، مثل همیشه فعال باشد و حداقل ۳ خرید دیگر انجام دهد تا آنتونیو کونته ناچار نباشد نیمکت را با بازیکنان آکادمی پر کند.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد