کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

باکایوکو: کونته هرروز در تمرینات بر سر من داد می زند؛ با چلسی می توانم به دستاوردهای بزرگی برسم

هافبک جدید چلسی، می خواهد زیر نظر کونته پیشرفت کند. 

 

تیمو باکایوکو، هافبک جوان چلسی در انتقالی 40 میلیون پوندی به لندن آمد، معتقد است آنتونیو کونته، بهترین مربی ای است که می توانست او را در سن 23 سالگی به بازیکنی بزرگ تبدیل کند. رونمایی از او در ترکیب اصلی آبی های لندن، به خاطر مصدومیت زانو بیشتر از چیزی که انتظار می رفت طول کشید اما بالاخره در جریان پیروزی برابر تاتنهام، بازی کرد.


به گزارش استاندارد، باکایوکو در مورد زندگی در لندن و تیم چلسی گفته است:


می خواستم با او [کونته] کار کنم تا مرا به اهدافم برساند و تقریبا مطمئن هستم که می توانم به دستاوردهای بزرگی دست یابم، هم از نظر شخصی و هم تیمی. کونته کمک خواهد کرد تا از لحاظ فنی، تاکتیکی و ذهنیتی پیشرفت کنم. او هرروز خدا بر سر من داد می زند پس باید به دقیق ترین شکل ممکن تمرین کنم. می دانم به کجا آمده ام و از من چه انتظاراتی دارند. اگر تمرکزم را از دست هم بازی نخواهم کرد.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد