کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مارتینز: دعوتِ هازارد به تیم ملی بلژیک به معنای آمادگی کامل او نیست؛ روابط خوبی با چلسی داریم

سرمربی تیم ملی بلژیک، حضور هازارد در تیمش، حتی اگر توانایی به میدان رفتن را نداشته باشد غنمیت شمرده است. 

 

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، طی صحبت هایی اعلام کرده است که دعوت از ادن هازاردِ مصدوم به اردوی تیم ملی بلژیک به معنای آمادگی کامل برای به میدان رفتن نخواهد بود.


به گزارش FFT، هازارد که پس از مصدومیت از ناحیه مچ پا در جریان تمرینات ملی بلژیک در هیچ دیداری به میدان نرفته است، مدتی است که تمرینات خود را آغاز کرده و امیدوار است که به زودی بتواند برای چلسی و تیم ملی بلژیک بازی کند. حضور نام او در لیست نهایی بلژیک برای بازی های مقدماتی جام جهانی 2018  نیز احتمال برگشت هرچه سریع تر وی به میادین را قوت بخشید. با این وجود، مارتینز در رابطه با شرایط جسمانی وی با احتیاط صحبت کرده است:


فکر می کنم انتخاب هازارد به این دلیل بوده باشد که بررسی کرده و ببینیم وضعیت او چطور است. انتخاب وی به این معنی نیست که او کاملا آماده است و ما در این باره  در روز دوشنبه تصمیم گیری خواهیم کرد. به هر حال ادن کاپیتان ما به حساب می آید و نیاز بود که در میان انتخاب هایمان باشد. او در لحظات خوبی است و با نشانه های بسیار مناسبی از مصدومیت بازگشسته است. اطلاعاتی که ما در اختیار داشتیم بر این مبنا بود که هازارد به اندازه ای به شرایط آرمانی بازگشته که بتوانیم او را به تیم ملی فرا بخوانیم.

مارتینز اضافه کرد:


ما روابط خوبی با باشگاه چلسی داریم و همه چیز بین ما شفاف و صادقانه است. ما به هازارد هم به عنوان یک فوتبالیست و هم به عنوان یک انسان نیاز داریم و البته نمی خواهیم بازیکنی را مجبور به انجام کاری کنیم. این بسیار مهم است که با حضور ادن در تیم مسابقات را آغاز کرده ایم.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد