کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مارکا: رئال مادرید در تابستان، به خاطر آسنسیو قید خرید هازارد را زد

قرار بر اعتماد به پتانسیل آسنسیو بود اما در واقعیت چیز دیگری رخ داد. 

 

در حالی از ادن هازارد به عنوان گزینه خرید رئال مادرید در تابستان 2018 نام برده می‌شود که این باشگاه تابستان گذشته قید خرید این ستاره را به خاطر مارکو آسنسیو زد.


به گزارش مارکا، در ماه آگوست بود که در جلسات نقل و انتقالاتی باشگاه، حرف از هازارد هم به میان آمد. با این حال، در بسیاری از این جلسات، تاکید مدیران بر این بود که وقتی مارکو را داریم، چه نیازی به خرید هازارد داریم. همه می‌دانند که ستاره بلژیکی یکی از نقاط ضعف زیدان است و او از زمانی که هازارد در لیل بود، به جذبش علاقه داشت. اما عملکرد فراتر از انتظار آسنسیو در فصل گذشته و در ابتدای فصل جاری، تقریبا هیچ گونه تردیدی در میان مدیران باقی نگذاشت که سال، سال آسنسیو و حضور در ترکیب تیم به عنوان یک ستاره خواهد بود.


واقعیت اما چیز دیگری بود. پس از درخشش در سوپرکاپ اسپانیا و چند بازی ابتدایی لالیگا، آسنسیو به یکباره به نیمکت دوخته شد و در اغلب اوقات به عنوان ذخیره به میدان فرستاده شد که البته نتیجه لازم را به همراه نداشت. قرار بود در این فصل به پتانسیل آسنسیو اعتماد شود اما زیدان چنین چیزی نشان نداده است. حالا این هازارد است که خودش را به کهکشانی‌ها پیشنهاد می‌دهد اما باشگاه هنوز هم معتقد است آسنسیو می‌تواند به سطح فنی و رسانه‌ای ستاره بلژیکی برسد. اما مارکو برای این کار، نیاز به بازی کردن دارد. به خصوص در بازی‌های مهم. 


حالا که لالیگا تقریبا از دست رفته و کوپا دل ری پیش روست، احتمالا باید تغییراتی در ترکیب رئال مادرید شاهد باشیم.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد