کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گاردین: چلسی به خاطر رقم 60 میلیون پوندی الکس ساندرو از خرید او منصرف شده است

بانوی پیر برای فروش مدافع چپ برزیلی اش رقم بالایی می خواهد و چلسی از دنبال کردن این بازیکن دست برداشته است.   
 آنتونیو کونته و چلسی از تابستان علاقه زیادی به جذب الکس ساندرو، مدافع چپ برزیلی یوونتوس داشته اند. سران بیانکونری اعلام کردند در صورتی که ساندرو قصد خروج داشته باشد، جلوی او را نمی گیرند و همه چیز به خواسته بازیکن مربوط می شود اما برای فروش این بازیکن 60 میلیون پوند می خواهند.

به گزارش گاردین، در فصل تابستان یوونتوس برای فروش ساندرو 80 میلیون پوند طلب کرده بود و به همین دلیل چلسی از خواسته خود صرف نظر کرد و در این ژانویه نیز همین سناریو برقرار است. پیش از این جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا نیز گفته بود که چلسی قصد ندارد پیشنهاد سنگینی برای ساندرو ارائه دهد و به همین دلیل قهرمان ایتالیا به فروش این بازیکن فکر نمی کند. 

اگر یوونتوس رقم درخواستی خود را پایین بیاورد، ممکن است چلسی نظر خود را در آینده تغییر دهد اما در حال حاضر آبی ها از خرید ساندرو ناامید شده و صرف نظر کرده اند. منچستریونایتد، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن از دیگر تیم هایی هستند که گفته می شود به مدافع 26 ساله یوونتوس علاقه مند هستند. کونته اخیرا اعلام کرد که تصمیم گیری برای نقل و انتقالات چلسی به عهده او نیست. وی هفته پیش در گفتگو با رسانه های ایتالیایی گفته بود که دیگر به شرایط سخت گیرانه چلسی برای خرید عادت کرده است. 

چلسی همچنان به دنبال تقویت جناح چپ تیمش است زیرا کونته معتقد است آلونسو در آن پست تنهاست و با توجه به بازی های زیادی که در پیش است، ممکن است شرایط بدنی مطلوبی نداشته باشد. فرم خوب آلونسو باعث شده برای سران چلسی سخت باشد تا گران ترین خرید تاریخ خود را برای پست دفاع چپ داشته باشند اما همچنین این حقیقت را می دانند که او به جانشین نیاز دارد. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد