کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

انتقال راس بارکلی توسط شهردار لیورپول به پلیس ارجاع داده شد

شهردار لیورپول پای پلیس را به انتقال بارکلی به چلسی کشاند.  هافبک مطرح تافی ها به تازگی به جمع آبی های لندن پیوسته است. ارزش این انتقال 15 میلیون پوند عنوان شده اما نکته قابل توجه اینجاست که پیش از این، راس بارکلی شخصا پیشنهاد چلسی به ارزش 35 میلیون پوند را رد کرده بود.

به گزارش بی بی سی، جو اندرسون، شهردار لیورپول، در پی این انتقال نامه ای برای سران انجمن فوتبال و لیگ برتر انگلستان ارسال کرده است. او که از طرفداران همیشگی اورتون است می گوید:

شرایط قرارداد مستلزم یک بررسی جدی و قانونی است.
پلیس مرسی ساید نیز در حال بررسی نامه ارسالی است. آقای اندرسون در نامه رسمی خود درباره هزینه پرداخت شده توسط باشگاه چلسی برای راس بارکلی، ابراز نگرانی کرد. بنا به گزارش ها، چلسی در دقایق آخر نقل و انتقالات تابستانی با پرداخت 35 میلیون پوند برای انتقال راس بارکلی به استمفوردبریج موافقت کرده بود. باتوجه به اینکه بارکلی در مدت زمان بین این دو مذاکره حتی یک دقیقه هم برای اورتون بازی نکرده است، اما کاهش قیمت یک میلیون پوندی در هفته را تجربه کرده است.

او ادعا کرده در بهترین حالت، این امر نشان دهنده معامله ای بسیار ضعیف از سوی باشگاه اورتون است و در بدترین حالت نیز، ممکن است یک تلاش عمدی باشد تا ارزش بازیکن را در بازار نقل و انتقالات فعلی کاهش دهد. مسلما این کار به نفع باشگاه خریدار خواهد بود.

آقای اندرسون طی نامه ای رسمی به رئیس فدراسیون، گرگ کلارک، نوشته موضوع باید هرچه سریع تر برای مردم روشن شود.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد