کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی ۰ - ۰ آرسنال؛ دومین تساوی در یک هفته؛ فینالیست در امارات مشخص خواهد شد

جدالِ دو تیم خسته چلسی و آرسنال، بر خلاف بازی لیگ دو تیم در هفته قبل، چندان جذاب دنبال نشد.سرنوشت یکی از فینالیست های لیگ کاپ، در ورزشگاه امارات مشخص خواهد شد.   
آمار و مشخصات بازی

روز و تاریخ بازی: چهار شنبه ۲۰ دی 1396

تورنمنت: نیمه نهایی لیگ کاپ

استادیوم: ورزشگاه استمفورد بریج

گلزنان و دقایق: -

خلاصه بازی

جدال چلسی و آرسنال بر خلاف بازی هفته گذشته دو تیم در لیگ، خیلی جذاب نبود. خستگیِ بازیکنان به خوبی در زمین مشخص بود و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

چلسی-آرسال

بازی کاملا متعادل دنبال شد و در دقایق ابتدایی، توپ بیشتر در میانه میدان بود. در دقیقه ۲۱، آرسنال اولین موقعیت جدی را خلق کرد اما لاکازت در فرصت مناسبی که بدست آورد، شوتش را با اختلاف زیاد به بیرون زد. در دقیقه ۲۳، نفوذ موزس و ضربه او را اوسپینا به سختی گرفت. موراتا در برگشت نتوانست دروازه را باز کند.

در دقیقه ۲۷، صحنه مشابهی به وجود آمد اما این بار ضربه موزس به تیرک دروازه آرسنال برخورد کرد. در دقیقه ۳۶، پاس فابرگاس و ضربه نه چندان خوب کانته، نتیجه ای در بر نداشت. در دقیقه ۳۸، در پشت محوطه جریمه توپ به ایوبی رسید اما شوت این بازیکن را کورتوا به سمت دیگر فرستاد. در دقیقه ۴۴، سانتر ارسالی آزپیلیکوئتا را فابرگاس با ضربه سر به اوسپینا تقدیم کرد.

چلسی نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد. در دقیقه ۴۶، پس از کرنر ارسالی و بعد از ۲ پاس هوایی، کریستنسن در چند قدمی دروازه فرصت گلزنی پیدا کرد اما ضربه سر وی با اختلاف کم به بیرون رفت. در دقیقه ۵۵، شوت از راه دور موراتا را اوسپینا مهار کرد. در دقیقه ۵۷، موراتا در سمت راست با اوسپینا تک به تک شد اما شوتش به تیرک دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۶۵، شوت موزس در داخل محوطه جریمه را موستافی با تکل به موقع، خنثی کرد. در دقیقه ۶۶، کریستنسن، فرصت دیگری را هدر داد. در دقیقه ۷۵، شوت از راه دور ویلیان را اوسپینا به راحتی گرفت. بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

خلاصه بازی

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد