کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوآ: یا در اتلتیکو میمانم یا به چلسی می روم؛ پتر چک یکی از بهترین دروازه بان های دنیا است

طرفداری- کورتوآ که به صورت قرضی از چلسی به اتلتیکو پیوسته است، عملکرد فوق العاده ای در این تیم داشته است و شایعاتی مبنی بر پیوستن او به رئال مادرید وجود دارد. با این حال این دروازه بان بلژیکی این شایعات را رد کرد و گفت تنها 2 گزینه برای او وجود دارند، یا در اتلتیکو باقی می ماند یا به چلسی می پیوندد.

 

 

او در مصاحبه با Castilla La Mancha TV گفت:" شایعه پیوستن من به رئال حقیقت ندارد. یک چیز که همواره گفته ام این است که یا در اتلتیکو می مانم یا به چلسی می روم.
در اتلتیکو بسیار خوشحالم، خواسته من این است که بازی کنم و اگر در چلسی به من بازی نرسد و باید در همین جا بمانم، از این موضوع خوشحال خواه بود.
تا حالا با مورینیو صحبت نکرده ام. در حال حاضر چلسی نمی تواند بازی کردن من در ترکیب اصلی تیم را تضمین کند برای اینکه پتر چک در آن جا است و عملکرد خوبی در این تیم دارد و یکی از بهترین دروازه بان های دنیا است."
کرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو اخیرا گفته بود که می خواهد این دروازه بان 21 ساله را در تیم خود نگه دارد. او به مارکا گفت:" کورتوآ همانطور که همه می دانند به چلسی تعلق دارد. او با ما راحت است و ما می خواهیم تا زمانی که می شود او را در تیم نگه داریم که البته این موضوع در دستان ما نیست و به تصمیم چلسی بستگی دارد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد