کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: قهرمانی غیرممکن است

 سرمربی چلسی بعد از شکست تیمش مقابل تیم قعرنشین کریستال پالاس گفت که دیگر تیمش شانسی برای قهرمانی ندارد. با توقف منچسترسیتی مقابل آرسنال، اختلاف سیتی با چلسی به 2 امتیاز رسید در صورتی که سیتی 2 بازی عقب افتاده دارد.

 

 

چلسی با گل به خودی کاپیتان خود با نتیجه 1-0 مغلوب کریستال پالاس شد. این پنجمین شکست خارج از خانه چلسی در این فصل بود. به گزارش اسکای اسپورتس، سرمربی چلسی گفت:" فکر می کنم که دیگر قهرمانی در لیگ غیرممکن باشد. ما حالا به نتایج سایر تیم ها خیلی وابسته هستیم.

با توجه به اتفاقاتی که 2 هفته قبل اتفاق افتاد (باخت به استون ویلا) و نتیجه امروز، قهرمانی ما به نتایج بسیاری بستگی دارد. البته، من می خواهم و تلاش خواهم کرد که در هر بازی پیروز شویم.

هدف اصلی ما این است که بین 4 تیم اول باشیم و هدف بعدیمان این است که بین 3 تیم اول باشیم که بسیار مهم است. از ابتدای فصل من فقط تلاش می کنم که بازی ها را پیروز شویم و توجهی به رتبه و امتیازاتمان نداشته باشیم."

مورینیو همچنین 4 مدافع تیم خود را مورد ستایش قرار داد و گفت:" 4 مدافع من مانند همیشه خارق العاده بودند. در باره بقیه بازیکنان ترجیح می دهم صحبتی انجام ندهم. تیم ما کیفیت خوبی از خود نشان نداد. از لحاظ روحی ضعیف بودیم و تیم حریف از این لحاظ کاملا ما را شکست داد. آن ها روحیه بالایی از خود نشان دادند، محکم و با تعهد بازی کردند. همه آن ها در بالاترین پتانسیل خود بازی کردند و در فوتبال این موضوع بسیار مهم است.

ما در تیم بازیکنانی داریم که به خاطر طبیعت بازیشان در بعضی بازی ها نمی توانند به خوبی بازی کنند. ما ایوانوویچ،تری،کیهیل و آزپلی کوئتا را در تیم داریم که در هر شرایطی عملکرد خوبی دارند. زیر آفتاب، زیر باران، زمین بزرگ، زمین کوچک، تیم های خشن، تیم هایی که مالکیت توپ را دارند و در همه شرایط از روز اول تا روز آخر عملکرد خوبی دارند.

و در تیم بازیکنانی داریم که در بعضی بازی ها فوق العاده هستند اما در بعضی بازی ها محو می شوند."



طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد