کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: کارمان در بازی برگشت سخت است اما غیرممکن نیست؛ در تیم ما بازیکنان زیادی با استعداد گلزنی بالا وجود ندارند

به گزارش AS، خوزه مورینیو که تیمش امشب با نتیجه 3-1 مغلوب پی اس جی شد، پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و از عملکرد خط دفاعی خود ناراضی بود.

گره خوردن بازی
  
"تا زمانی که 1-1 بودیم بازی تحت کنترل ما بود تا این که گل به خودی زدیم و گل سوم هم واقعاً مضحک بود چرا که تمامی مدافعان همانند خبرنگاران نظاره کردند و توپ وارد دروازه شد. البته این یک شوخی بود!"

فرصت های چلسی در بازی برگشت

"بازی کردن در مقابل یک تیم با بازیکنان فوق العاده به خصوص وقتی که شما مجبور به حمله کردن هستید، سخت است اما غیر ممکن نخواهد بود. در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست."

نقاط ضعف چلسی در این دیدار

"کار سختی در این بازی داشتیم اما ما اشتباهات فردی زیادی داشتیم و با گل هایی که خوردیم تاوانش را دادیم. ما در برخوردهای تن به تن مشکل داشتیم و به خصوص اگر شما در دفاع ضعیف کار کنید، دردسرهای زیادی برایتان پیش می آید."

آوردن تورس به جای شورله در شب غیبت اتوئو

"شورله از ابتدا شروع کرد چون من از شرایط خط حمله راضی نبودم و سعی در تغییر آن داشتم. زمانی که بازی 1-1 شد من فکر کردم که تورس می تواند در عمق بیشتر از شورله موقعیت سازی کند. تیم با آندره خوب کار می کرد ولی من احساس کردم با آمدن تورس شرایط بهتر می شود. آن ها بازیکنانی دارند که می توانند از هر جایی گل بزنند ولی در تیم ما بازیکنان زیادی با استعداد گلزنی بالا وجود ندارند، اما این فوتبال است و شما باید در آن گل بزنید حتی اگر مهاجمانی مثل مهاجمان پی اس جی نداشته باشید."


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد