کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لورن بلان: در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و مزد آن را گرفتیم؛ بازی سختی در استمفورد بریج خواهیم داشت

لورن بلان پس از اینکه موفق شد تا در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ و در جدال با آقای خاص با نتیجه 3 - 1 در ورزشگاه خانگی خود پیروز شود، گفتگویی با وبسایت رسمی یوفا انجام داد.

  

"شما همیشه می توانید بهتر عمل کنید اما فکر می کنم امشب بازیکنانم همه توانشان را به کار گرفتند. ما کمی در اجرای بازی خود محتاط بودیم. احتمالاً کمی از ضد حملات چلسی ترسیده بودیم. آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند. ما آنها را به دویدن وا داشتیم و در آخرین لحظات به گل رسیدیم.

فکر می کنم توانستیم تا در نیمه دوم بهتر عمل کنیم. ما توپ ربایی بیشتری داشتیم و گل خاویر [پاستوره] فوق العاده بود. ما مزد نیمه دوم خوب خود را گرفتیم. ما به جنگدین ادامه دادیم و خط هافبک ما با مهارت های خود به خوبی جواب داد. ما به دنبال گل سوم بودیم و به آن دست یافتیم. من برای خاویر خوشحالم، کسی که افت و خیز های خود را داشت اما بالاخره پاداش بازی درجه یک خود را گرفت. او تنها شایسته تحسین است.

زلاتان احساس درد خفیف عضلانی داشت؛ مطمئن نیستم که آیا همسترینگش بود یا ماهیچه پایش. ما باید مراقب او باشیم و او قطعاً نیاز به مقداری استراحت خواهد داشت.

می دانیم که حتی با وجود نتیجه بازی رفت، سه شنبه شب دیدار سختی در استمفورد بریج انتظار ما را می کشد. ما 3 گل به ثمر رساندیم اما دیدیم که می توانیم گل هم بخوریم. ما باید برای آن مسابقه آماده شویم."


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد