کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چک: چلسی بدشانس می تواند صعود کند

دروازه بان آبی ها درباره بازی شب گذشته برابر پاریسن ژرمن صحبت کرده است.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، چلسی شب گذشته در یک بازی خارج از خانه در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه 3-1 مغلوب پاریسن ژرمن شد تا کار سختی برای صعود به مرحله نیمه نهایی داشته باشد.


 

 


پس از بازی، پتر چک به سایت رسمی باشگاه گفت: "شروع بدی داشتیم اما از وقتی که بازی 1-1 شد تیم برتر میدان بودیم. در زمین آن ها بازی می کردیم و خطرناک ظاهر شدیم."

"لحظاتی بود که ما را تحت فشار قرار دادند اما اصلا زیاد نبود و مشکل زیادی به وجود نمی آورد اما هر گاه که برای حمله برنامه ریزی می کردند خطرناک بودند، متاسفانه توانستند سه گل بزنند و این تفاوت بزرگی رقم زد."

چک ادامه داد: "گاهی اوقات نمی توان جلو اتفاقات را گرفت. شما نیاز دارید که همه جزئیات را در نظر بگیرید و در این بازی کمی بدشانس بودیم. در گل دوم توپ از میان حدود 15 بازیکن عبور کرد و کسی به آن ضربه نزد تا به داوید لوییز خورد و تبدیل به گل شد، این یکی از همان بازی هاییست که نمی توان جلو اتفاقات را گرفت، اما نا امید کننده ترین گل، گل سوم بود چون همه ما آنجا بودیم، آماده بودیم، پاستوره از میان بازیکنان عبور کرد و باعث این شد که در شرایط سختی قرار بگیرم."

دروازه بان اهل جمهوری چک آبی ها در پایان درباره بازی برگشت صحبت کرد: "با پیروزی 2-0 صعود می کنید. بنابراین باید مطمئن شوید که در خانه گلی نمی خورید و این شانس شما را برای گل زدن افزایش می دهد سپس می توانید ادامه دهید."

"خود را در شرایط سختی قرار دادیم اما زمانی که هنوز هر چیزی ممکن است نمی توانیم بگوییم کار تمام شده. این 6-0 یا 4-1 یا 5-1 نیست. پیروزی 2-0 در خانه شدنیست و همه چیز به خودمان بستگی دارد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد