کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد و گری کیهیل، امیدوار به بازی برگشت

ادن هازارد و گری کیهیل به صحبت درباره شکست 3-1 آبی ها برابر پاریسن ژرمن پرداختند.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، در بازی دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لاوتزی خیلی زود تیم میزبان را پیش انداخت. در ادامه هازارد کار را به تساوی کشاند اما گل به خودی داوید لوییز و گل دقیقه پایانی پاستوره باعث شد که آبی با باخت 3-1 به خانه باز گردند.
 

 

گری کیهیل بر این باور است که گل دیرهنگامی که آبی ها دریافت کردند بسیار نا گوار و بد بود: "شروع بسیار بدی داشتیم. حالا سابقه بازی طولانی ای دارم و در این شرایط قرار گرفته ام، زمانی که به هر دلیلی 1-0 عقب می افتید باید سعی کنید به بازی برگردید و تلاش کنید و ما این کار را انجام دادیم."

"بازی را 1-1 کردیم و سپس تا پایان نیمه اول کنترل خوبی روی بازی داشتیم. اما فکر می کنم که نیمه دوم برای آن ها بود. ضربه پایانی که به ما خورد ویرانگر بود. برای دریافت گل زمان وحشتناکی بود. گل درهم و برهمی بود برای ما خوشایند نبود."

ادن هازارد که در بازی شب گذشته گلزنی کرد معتقد است چلسی می تواند مانند بازی برابر ناپولی در سال 2012 باز هم به بازی برگردد: "باعث شرم ساریست که نتوانستیم بازی را با نتیجه 2-1 به پایان ببریم اما ما تیم قدرتمندی هستیم."

"در بازی برگشت تنها یک کار برای انجام دادن داریم، حمله کردن و گل زدن. پاریس تیم بزرگیست اما چلسی می تواند در خانه همه چیز را تغییر دهد. قبلا این موضوع را ثابت کرده ایم و توانایی انجامش را داریم."

گری کیهیل نیز دراین باره با هازارد موافق است: "قبلا تجربه چنین شرایطی را داشته ایم، برابر ناپولی در سالی که قهرمان اروپا شدیم. شخصیت پیروزی داشتیم و بازیکنان انجامش دادند. بازی مهمی پیش داریم و باید در آن با روشی مناسب کار کنیم."

"از ثانیه ابتدایی بازی تعهدی روی دوش ما وجود دارد. امیدوارم که انجامش دهیم و مطمئنم که می توانیم. نمایش های خوبی در خانه داشته ایم و نیاز داریم یکی از بهترین هایشان را در بازی برگشت برابر تیمی قدرتمند اجرا کنیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد