کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

شورله: در استمفوردبریج داستان بازی با پی اس جی فرق خواهد کرد

وینگر آلمانی آبی ها عنوان کرد چلسی باید در استمفورد بریج نتیجه بازی رفت برابر پاریس را جبران کند.

 به گزارش کلوپ هواداران چلسی وبه نقل ازکانون رسمی هواداران چلسی در ایران، چلسی در حالی باید روز شنبه در استمفورد بریج به مصاف استوک سیتی برود که با دو شکست پیاپی در یک هفته برابر کریستال پالاس و پاریسن ژرمن اکنون شرایط سختی را سپری می کند.

 

آندره شورله در ابتدا درباره شکست برابر پاریسن ژرمن صحبت کرد: "در بدترین زمان ممکن از فصل این شکست را تجربه کردیم و می دانیم که باید در بازی های خارج از خانه پیشرفت کنیم."
 

"همه نا امید هستند اما حالا می توانیم روی بازی با استوک تمرکز کنیم. روی هر بازی تمرکز می کنیم و سپس می بینیم در پایان چه اتفاقی می افتد."
 

"بازی برابر پاریس بسیار سخت خواهد بود اما ما در استمفورد بریچ و با حمایت هواداران‌مان بسیار تیم خوبی هستیم. می توانیم ذهنیت پیروزی در این بازی را داشته باشیم."
 

شماره 14 آبی ها ادامه داد: "پس از گل اول پاریس بسیار خوب بازی کردیم، توپ را در اختیار داشتیم، شانس گلزنی داشتیم و با ضربه پنالتی کار را 1-1 کردیم. اما پاریس همیشه بسیار خطرناک است و در نیمه دوم همه چیز به کلی متفاوت بود، پاریس توپ را در اختیار داشت و ما دنبالش می دویدیم."
 

مهاجم ملی پوش آلمانی چلسی بازی را به عنوان مهاجم نوک شروع کرد اما در نیمه دوم جای خود را به فرناندو تورس داد، شورله دراین باره گفت:"در نیمه اول توانستم توپ را در در اختیار بگیرم و با دیگر بازیکنان حرکات ترکیبی خوبی انجام دهم، بنابراین پست مهاجم نوک برای من خوب بود. اما در نیمه دوم کار سخت شد چون پاریس بیشتر توپ را در اختیار داشت."
 

"قدرت انتقال توپی که در نیمه اول داشتیم را در نیمه دوم نداشتیم بنابراین ترتیب دادن ضد حمله نیز سخت شده بود."
 

"اما در لیگ فرانسه خبری از دفاع مطلق نیست و آن ها فقط بازی می کنند با وجود این در نیمه اول توپ در دست ما بود و آن ها واقعا نمی دانستند چه کار کنند."
 

"فضای زیادی برای بازی کردن داریم و این همان چیزیست که در استفمورد بریج مورد نیاز ما است." 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد