کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ماندزوکیچ، آماده انتقال 20 میلیون پوندی به چلسی

ماریو ماندزوکیچ آماده است که در تابستان پیش رو به استمفوردبریج نقل مکان کند.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، به گفته دیلی میل ماندزوکیچ در آستانه پیوستن به چلسیست، ولی آبی ها برای خرید مهاجم بایرن باید چیزی حدود 20 میلیون پوند به ژرمن ها پرداخت کنند.
 
 
اخیرا ایجنت ماندزوکیچ از لندن دیدن کرده بود و با وجود علاقه آرسنال به این مهاجم کروات، اسپورت میل به این دست یافته که این مسئولین چلسی بودند که با او جلسه داشته اند.


گفته می شود بایرن مونیخ چندان اصراری بر ماندن این مهاجم 27 ساله در آلیانز آرنا ندارد و در تابستان می تواند به باشگاهی دیگر نقل مکان کند.


کارل هاینز رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن در مورد این بازیکن گفت: "ما می خواهیم که بماند و من اعتماد زیادی به ماندنش دارم. ولی می دانم که باشگاه های زیادی در اروپا او را می خواهند و این تعجب بر انگیز نیست. فقط کافیست به رکورد گل زنیش نگاه کنید که کیفیتش را ببینید، خواهیم دید که چه می شود."


بایرن به طور واضحی مشخص کرده که به هیچ وجه ماندزوکیچ را زیر قیمت نخواهند فروخت. این مهاجم با دریافت هفته ای 80 هزار پوند، یکی از کم درامد ترین بازیکنان بایرن است و با خرید روبرت لواندوسکی، قطعا جایگاهش در ترکیب ثابت بایرن مورد تهدید شدیدی قرار خواهد گرفت و مشتاق است که هم حقوقش افزایش پیدا کند و هم بتواند حضور بیشتری در زمین فوتبال داشته باشد.


با توجه به این که مورینیو قصد دارد به طور کامل خط حمله خود را در پایان این فصل تغییر دهد از دیگو کوستا و ماندزوکیچ به عنوان اصلی ترین اهداف او نام برده شده است. خوزه آماده است که آغازی جدید در استمفوردبریج داشته باشد.


مورینیو امروز در کنفرانس خبری گفته بود که چلسی با نگه داشتن بهترین بازیکنانش، باز هم می تواند تا سقف 50 میلیون پوند برای یک بازیکن خرج کند.


احتمالا خوزه مورینیو این 50 میلیون پوند را بین اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ تقسیم خواهد کرد و دیگو کوستا را به همراه ماندزوکیچ آبی پوش می کند. هرچند کار سختی برای مسئولین چلسی محسوب می شود و هنوز هم مذاکرات جدی برای خرید این دو بازیکن صورت نگرفته است، ولی مورینیو و طرفداران چلسی به نهایی شدن این دو انتقال بسیار امیدوارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد