کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کنفرانس خبری مورینیو قبل از بازی مقابل استوک سیتی

خوزه مورینیو در کنفرانس خبری خود پیش از دیدار مقابل استوک سیتی، به صحبت در مورد وضعیت تیمش پرداخت.

مورینیو اعلام کرد که اشلی کول به تمرینات برگشته، با این حال میکل و اتوئو همچنان مصدوم هستند.
 

 
مورینیو گفت: "اوبی میکل مصدوم شده، اتوئو هم مصدوم است. ون خینکل در حال بازگشت به تیم است ولی هنوز هم دقایقی برای زیر 21 ساله ها بازی خواهد کرد. اشلی کول به تیم برگشته است."


"اتوئو قطعا تا پایان فصل آماده خواهد شد ولی من نمی توانم بگویم برای کدام بازی یا کدام تاریخ، ولی انتظار دارم که برگردد."


مورینیو در مورد تورس گفت: "بله، تورس در چلسی آینده دارد. قطعا همه می خواهند پیشرفت کنند و ما هم می خواهیم پیشرفت کنیم، این ساده و طبیعی است."


"او قرارداد دارد، حرفه ای خوبیست، برای تیم به سختی کار می کند و چیزهای مثبتی به تیم ارائه می دهد. قطعا می خواهیم که گل های بیشتری بزند، او هم به وضوح می خواهد بیشتر گل بزند، من فقط این را نمی خواهم، خودش هم می خواهد."


"در طول زندگیش در چلسی لحظاتی داشته، بعضی از آن ها مهم هستند. ولی عملکردش چندان ثبات نداشته است."


"او لحظاتی با گل هایی مهم دارد، با وجود این که گل های زیادی برای چلسی نزده است، ولی همیشه این لحظات را دارد. بر این باورم که او در این لحظات است که گل های مهمی می زند. چون 6 بازی در لیگ داریم و یکی هم در لیگ قهرمانان که می تواند تبدیل به 3 بازی شود. من باور دارم که او می تواند چنین لحظاتی داشته باشد."

مورینیو در مورد روملو لوکاکو نیز گفت: "نمی خواهم الان در این مورد صحبت کنم. او بازیکن چلسیست، ولی در همین حال بازیکن اورتون هم تا پایان این فصل محسوب می شود و می خواهیم به این مسئله احترام بگذاریم. این قرارداد قرضی برای هر سه ما خوب بوده. برای اورتون خوب بوده، برای لوکاکو، برای چلسی. هیچ باشگاهی نیز پیشنهادی برای لوکاکو به چلسی ارائه نکرده است."


منبع خبر: کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد