کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تورس: مورینیو را مجبور می‌کنم به من میدان بدهد

مهاجم اسپانیایی چلسی گفت تمام تلاشش را به کار می‌گیرد که در زمان باقی‌مانده تا پایان قراردادش با آبی‌پوشان لندنی در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد.

فرناندو تورس، بازیکنی که چلسی 3 فصل پیش برای خرید او از لیورپول 50 میلیون پوند پرداخت، ادعا کرد آنقدر خوب کار خواهد کرد که ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تیمش مجبور شود او را به مهاجم شماره یک آبی‌پوشان لندن تبدیل کند.
 
 
تورس اظهار داشت: مورینیو زمانی مرا به میدان می‌فرستد که فکر می‌کند بهترین گزینه او برای خط حمله هستم و زمانی مرا روی نیمکت می‌نشاند که احساس کند از من گزینه‌های بهتری برای حضور در ترکیب دارد. هدف من اما این است که همیشه به او این حس را القا کنم که بهترین گزینه برای خط حمله تیمش هستم. به عنوان یک بازیکن چاره‌ دیگری ندارید جز اینکه با این شرایط کنار بیایید.

مورینیو به تازگی در یک کنفرانس خبری ادعا کرده است که تورس پا به سن گذاشته دیگر چیز جدیدی برای ارائه ندارد و بعید است که بازی‌اش بعد از این دچار تحول بزرگی شود. تورس اما ادعای سرمربی‌اش را اینگونه پاسخ داد: به نظر من به جای مقصر دانستن سرمربی، هم‌تیمی‌ها یا هر شخص دیگری بهتر است ببینید خودتان چه کار کرده‌اید. در مورد خودم باید بگویم که فکر می‌کنم می‌توانم بهتر از این بازی کنم. من می‌توانم ژوزه را متقاعد کنم که بهترین مهاجم او هستم. این همان کاری است که هر روز در تمرینات و در تمام بازی‌ها انجام می‌دهم.

با وجود نمایش نه چندان تماشایی و درخشان در این فصل، تورس اطمینان دارد که می‌تواند همراه با تیم ملی اسپانیا برای حضور در جام جهانی 2014 به برزیل سفر کند. او در این خصوص تصریح کرد: البته که می‌توانم به جام جهانی بروم. برای حضور در جام جهانی کافی است در یک ماه و نیم قبل از آغاز رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته باشید. من عاشق بازی برای کشورم هستم و تا الان هم خوش‌شانس بوده‌ام که توانسته‌ام در 2 دوره یورو و یک جام جهانی شرکت کنم.


ورزش 3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد