کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: هواداران صلاح را دوست دارند، گل نخوردن مقابل پاریس مهم است

خوزه مورینیو در کنفرانس خبری به ستایش از عملکرد تیمش پرداخت و عنوان کرد که کلید صعود در لیگ قهرمانان، گل نخوردن است.
آبی ها پیش از این که سه شنبه شب برابر پی اس جی قرار بگیرند، با 3 گل استوک سیتی را شکست دادند تا به صدر جدول لیگ برتر بازگردند.
  
مورینیو در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "10 یا 15 دقیقه طول کشید که اعتماد به نفس خود را پس بگیریم، بعد از دو باختی که داشتیم."
 

"پس از آن تیم عالی بازی کرد، خصوصا در نیمه اول. نحوه بازی تیم در 25-30 دقیقه نیمه اول را دوست داشتم. در نیمه دوم با زدن گل دوم، بازی تحت کنترل ما بود. شایسته بودیم، به روند پیروزی خود برگشتیم و این سه امتیاز مهم برای ما در لیگ برتر بود، ولی برای شروع بازی سه شنبه شب پس از شکستی که داشتیم هم مهم بود."
 

در مورد مصدومیت آندره شورله پس از تکل خشن چارلی آدام بر روی پنجه پای این بازیکن
"باور دارم که سه شنبه شب می تواند بازی کند. من فوتبال تهاجمی و پربرخورد را دوست دارم و نمی توانم وارد ذهن بازیکنان شوم و تصمیم بگیرم که بازیکن دردش بگیرد یا نگیرد، مشکلی با این تکل ندارم."
 

در مورد عملکرد فوق العاده ویلیان
"گل واقعا خوب بود ولی به نظرم بازیکنی با کیفیت های او که چیزهای زیادی به تیم می دهد، نه تنها در کار با توپ بلکه در کار های تدافعی و حفظ تعادل تیم، می خواهم ببینم که گل های بیشتری می زند. باید در فصل بعد این کار را کند، باید سطح خود را تا آنجا بالا بیاورد."
 

در مورد عملکرد بی نظیر محمد صلاح
"چلسی عالی کار کرد. ما بازیکن بزرگی را فروختیم، بازیکنی که پیشرفتش تمام شده بود و در بهترین لحظات فوتبالیش حضور داشت. یک بچه مصری که در سوئیس بازی می کرد را خریدیم."
 

"می دانیم که زمان می خواهد، می دانیم که فصل بعد بازیکن مهمی برایمان می شود. این فصل قدم به قدم، 10 دقیقه اینور آنور بازی می کند. می توانید ارتباط او با هواداران را حس کنیم، هواداران او را دوست دارند، سبک بازیش را دوست دارند."
 

"او بازیکنیست که نیاز داریم، چون وینگر های ما ترجیح می دهند توپ را داشته باشند، ولی او ترجیح می دهد که توپ را به فضاهای مختلف ببرد. چلسی برای خرید او فوق العاده کار کرد. فصل بعد با حضور او در کنار ادن، ویلیان و اسکار، قدرت و تجربه بیشتری خواهند داشت، آن ها آینده روشنی دارند."
 

مورینیو بر این باور است که بازیکنانش باید با شرایط بازی کردن در خارج از خانه کنار بیایند
"در خانه آن ها راحت ترند، تیم بیشتر توپ را دارد و حریف هم تهاجمی بازی نمی کند. در خانه قوی بودن خوب است، ولی در لیگ برتر شما 19 بازی خانگی دارید و 19 بازی خارج از خانه."
 

"قطعا باید امتیازات بیشتری در خانه بگیرید، ولی خارج از خانه هم بازی هایی دارید که بازیکنان مجبورند مشخصاتشان را عوض کنند، باید با این وضعیت کنار بیایند ولی زمان می برد."
 

در مورد هشتمین کلین شیت پیاپی در خانه
"اگر یک گل مقابل پاریس بخوریم یا کلا گل نخوریم، شانس صعود داریم. اگر دو گل بخوریم و مجبور شویم 5 گل بزنیم، نمی توانیم صعود کنیم، پس مهم است که عالی دفاع کنیم. گل نخوردن پرفکت خواهد بود ولی حتی اگر یک گل هم خوردیم، شانس این را داریم که آن ها را به چالش بکشیم."

منبع خبر:کانون رسمی هواداران چلسی در ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد