کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

انتقادهای مورینیو این بار دامن فیلمبردار را گرفت

خوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلیس از رفتار یکی از فیلمبرداران شبکه اسکای اسپورتس برای دوره کردن فرناندو تورس قبل از شروع بازی دیشب این تیم مقابل استوک سیتی انتقاد کرد.

چلسی در این بازی به برتری ۳ بر صفر دست یافت اما قبل از آن و هنگامی که کاپیتان های دو تیم منتظر پرتاب سکه بودند، فیلمبردار اسکای اسپورتس به سمت تورس رفت و تا زمان دستور داور برای خروج از زمین، لنز خود را روی صورت این بازیکن اسپانیایی متمرکز کرد.

  

مورینیو که متوجه این حرکت شده بود در کنار زمین منتظر وی ماند تا نارضایتی خود را به او نشان بدهد.


این مربی پرتغالی بعد از پایان مسابقه در کنفرانس خبری خود گفت: فیلمبردار بدون چنین کاری هم می تواند کارش را خوب و حرفه ای انجام بدهد. به نظرم لازم نبود.


وی روز جمعه با وجود انتقاد از عملکرد مهاجمانش پس از شکست ۳ بر یک از پاری سن ژرمن، گفته بود که تورس در استمفوردبریج خواهند ماند.


اما تورس که از ابتدا در ترکیب چلسی برای بازی با استوک قرار گرفته بود باز هم نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.


با وجود این مورینیو خاطر نشان کرد: او همیشه نهایت تلاشش را انجام می دهد. حیف شد که گل نزد چون مهاجمان باید گل بزنند. گل زدن یک مهاجم حتی در بازی که با نتیجه ۳ بر صفر به سود شما است، موجب افزایش اعتماد به نفس او می شود.


سرمربی چلسی همچنین یکبار دیگر شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر با وجود صدرنشینی در جدول این رقابت‌ها را رد کرد و گفت: هنوز مسابقات زیادی باقی مانده است. نمی توانیم از اکنون خودمان را قهرمان بدانیم.


منبع خبر:فوتبال ای ار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد