کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آنلکا به اتلتیکومینیروی برزیل پیوست

مهاجم فرانسوی پیشین تیم وست‌برومویچ که به دلیل انجام یک حرکت جنجالی از این تیم اخراج شد، به ستاره پیشین تیم فوتبال بارسلونا در لیگ دسته اول برزیل ملحق شد.

نیکلا آنلکا، مهاجم 35 ساله پیشین تیم چلسی که ماه گذشته به دلیل انجام یک حرکت ضدیهودی از تیم وست‌برومویچ اخراج شد به تیم اتلتیکومینیروی برزیل پیوست و هم‌تیمی رونالدینیو در این تیم شد.

 

 

به نقل از تسنیم، الکساندر کالیل، رئیس باشگاه اتلتیکومینیرو، با تایید خبر پیوستن آنلکا به این تیم، اعلام کرد که مهاجم پیشین تیم ملی فرانسه به صورت بازیکن آزاد قهرمان فصل گذشته جام لیبرتادورس، ملحق شده است.


آنلکا که سابقه بازی در تیم‌های آرسنال، پاری‌سن‌ژرمن، رئال مادرید و یوونتوس را دارد، ماه دسامبر سال 2013 پس از به ثمر رساندن گل در بازی برابر وستهام حرکتی انجام داد که به تصور مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس توهین به یهودیان بوده است، هرچند خود او تاکید داشت خوشحالی او تنها ادای احترام به دوستش بوده است.


مهاجم پیشین تیمهایی چون آرسنال و رئال مادرید به دلیل انجام این حرکت از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس 5 جلسه محروم شد اما به دلیل جدایی‌اش از وست‌برومویچ این محرومیت را سپری نکرد که این موضوع سران کمیته انضباطی FA را وادار کرد از فیفا بخواهند مجازات وی را به تمامی لیگ‌های فوتبال دنیا تعمیم دهند، اتفاقی که هنوز رخ نداده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد