کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ریسک احتمالی مورینیو در مورد اتوئو

امکان دارد سرمربی تیم فوتبال چلسی مهاجم کامرونی خود را با وجود عدم بهبودی کامل به میدان بفرستد.

به گزارش بخش بین الملل Goal، تیم فوتبال چلسی فرداشب در ورزشگاه استنفود بریج میزبان پاری سن ژرمن می باشد و برای صعود حداقل به دو گل نیاز دارد.

  

خوزه مورینیو سرمربی این تیم که در بازی رفت به دلیل در اختیار نداشتن مهاجم کامرونی توان کافی در خط حمله را نداشت، درباره احتمال بازی کردن وی در بازی برگشت با وجود مصدومیت گفت: "اجازه دهید ببینیم چه می شود. می می خواستم او را در بازی شنبه 15 تا 20 دقیقه به زمین بفرستم، اما او آماده نبود. 

 

او در تمرین یکشنبه هم غایب بود. ممکن است برای بازی با پی اس جی من او را به تیم اضافه کنم، اما این یک ریسک است و من باید تمامی جنبه هار را درمصدومیت ساموئل درنظر بگیرم. اگر در این مواقع شما فکر می کنید که او پس از 10 دقیقه خسته می شود و به مشکل می خورد، نباید در مورد او ریسک کنید، ولی اگر می بینید که میزان ریسک بسیار کوچک است، می توانید به وی بازی دهید."


آقای خاص در مورد بازی برگشت مقابل تیم فرانسوی گفت: "ما احتیاج به گل زدن داریم و حداقل باید دو گل بزنیم و گرنه حذف می شویم و این موضوع را می دانیم. اگر من تمامی نفراتم را در اختیار داشته باشم، می توانم به شما قول گل زدن بدهم."


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد