کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گزارش روز : مورینیو خطاب به بازیکنان مادرید : شما خائن و حرام زاده اید !

به نقل از روزنامه " تایمز" ژوزه مورینیو در کتاب " آقای خاص " حقایق جدیدی از دوران مربیگریش در رئال مادرید را فاش می سازد.

 دوران مربیگری ژوزه مورینیو در رئال مادرید بسیار پر فراز و نشیب بود. اختلافات عمیق او با دسته ای از بازیکنان رئال در سال آخر مربیگری او که دو دستگی در رختکن و حتی در میان هواداران رئال را به دنبال داشت ، سبب شد که او از مادرید برکنار شده و به چلسی بازگردد.

  

به گزارش روزنامه انگلیسی " تایمز " مورینیو در قسمتی از کتاب خود (special one ) به مرور اتفاقاتی که در دوران سه سال مربیگریش در مادرید گذشت می پردازد و حقایق تازه ای را فاش می سازد. مورینیو از وجود یک جاسوس در رختکن رئال سخن گفته که اخبار تیم را به بیرون انتقال می داده و به این اشاره می کند که پس از یکی از بازی های رئال خطاب به بازیکنان ؛ آنها را خائن و حرامزاده نامیده است. نیش های او به بارسلونا هم پایانی ندارد و به مشکلات شخصیتی و فرهنگی مردم کاتالونیا و بصورت ویژه : ژاوی ، پویول و پیکه اشاره می کند.


« مورینیو عنوان می کند که پس از بازی برگشت رئال مادرید و بارسلونا که با تساوی 1-1 خاتمه یافت و رئال از قهرمانی فاصله گرفت ، در رختکن تمام خشمش را بر سر بازیکنان خالی کرده است و به آنها گفته است که در تمام دوران مربیگریم تیمی خائن تر از شما نداشته ام و همه شما حرام زاده اید . تنها کسی که احساس می کنم با من همسو است گرانرو است و مابقی شما به من خیانت کرده اید. همه شما حرامزاده اید. من در تمرینات از هیچ چیز برای شما کم نمی گذارم اما شما اینگونه جواب زحمات مرا می دهید. سپس در گزارش خود به رئیس باشگاه " فلورنتینو پرز " علت این رفتار را پیدا کردن خیانتکار اصلی دانسته است »

« روزنامه تایمز همچنین اشاره می کند که مورینیو پس از فینال جام حذفی مقابل بارسا ، به بازیکنان خود می گوید که نباید بین شما و بازیکنان بارسا دوستی خاصی وجود داشته باشد چرا که من سالها در کاتالونیا حضور داشته ام و بخوبی با فرهنگ مردم آن منطقه آشنایی دارم و می دانم که از کودکی به آنها یاد می دهند که از اسپانیایی ها فاصله بگیرند. پویول ، بوسکتس ، پیکه و ژاوی بطور حتم این آموزه ها را به یاد دارند. مخاطبین اصلی مورینیو ؛ کاسیاس ، آربلوا ، راموس و ژابی آلونسو بودند که در تیم ملی با بازیکنان بارسلونا همبازی بودند . در انتها مورینیو به بازیکنانش گفته بود که هر کس در تیم من از این اصل تخطی کند در واقع روبروی من و همبازیانش قرار گرفته است »


منبع خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد