کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دمبا با: قصد نداشتم خودم را به مورینیو ثابت کنم

مهاجم سنگالی چلسی در اولین حضور اروپاییش در 4 ماه گذشته، توانست گل مهمی را برای چلسی مقابل پاری‌سن ژرمن به ثمر برساند.
 دمبا با،مهاجم چلسی که در کنار تورس به میدان آمد، 3 دقیقه پس از حضورش توانست گل دوم چلسی را به ثمر برساند تا نتیجه 3-3 مساوی شود و چلسی به دلیل گل زده در خانه ی حریف، به مرحله ی بعد صعود کند.
  
وقتی از مورینیو درباره ی گلی که با به ثمر رساند سوال شد، او به تمجید از با پرداخت و او را "یک مهاجم واقعی" خواند.
با، اما با این صحبت ها مخالف است و معتقد است که چلسی، " سه مهاجم عالی" در اختیار دارد و جایگاه هیچکدام در ترکیب اصلی بیمه نشده و برای بازی کردن باید بجنگند.
دمبا با در مصاحبه با دیلی میل گفت: " برای انتقام به زمین نرفتم.
شاید مورینیو مهاجم مورد علاقه‌اش را در اختیار نداشته باشد ولی همه ی ما می‌دانیم که چلسی سه مهاجم عالی دارد که خیلی از باشگاه‌ها، خواهان آنها هستند."
در زمان گلزنی با، چلسی از هر 3 مهاجم خود در درون زمین استفاده می‌کرد.
با، تنها فرانسوی چلسی بود(دمبا با در فرانسه متولد شده است) که توانست تیم محبوب دوران کودکی‌اش را شکست دهد و این مهاجم 28 ساله خحوشحال است که توانسته به همه نشان دهد که در لحظات بزرگ هم می‌تواند مثمر ثمر باشد.
با وجود اینکه بیشتر فصل را روی نیمکت نشسته است، گفت: "بسیار خوشحالم
فرصت زیادی در طول فصل در اختیار من گذاشته نشد ولی من از تک موقعیت‌ها استفاده کردم
این اولین باریست که دوست داشتیم PSG شکست بخورد و این من بودم که گل می‌زدم، خوشبختانه برای چلسی.
برای چلسی خوشحال هستم ولی از شکست خوردن پاری‌سن ژرمن نیز ناراحتم، مخصوصا برای یکی از بهترین دوستانم، یوهان کابای.
ادن آزارد دائم به من می‌گفت که امشب شب توست، امشب نوبت توست.
برای پاریسی ها کمی ترسناک بود زیرا پس از گل سوم آنها در پاریس، همه می‌گفتند که چلسی دیگر حذف شده است."

منبع خبر:آی اسپورت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد