کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رئیس باشگاه اتلتیکو: کورتوا مقابل چلسی بازی نخواهد کرد

بندی در قرارداد این بازیکن بلژیکی وجود ندارد که او را از بازی مقابل چلسی منع کند ولی در صورت بازی کردن او، اتلتیکو مادرید باید بیش از 8 میلیون یورو برای او به چلسی بپردازد.
انریکو سرسو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید اعلام کرد که در صورت به هم خوردن چلسی و اتلتیکومادرید، کورتوا در آن دیدار، بازی نخواهد کرد.
  
کورتوا به صورت قرضی در سال 2011 از چلسی به اتلتیکو مادرید پیوست و با این تیم توانسته قهرمان یورولیگ، کوپا دل ری و سوپرکاپ اروپا شود.
وی در موفقیت های این فصل اتلتیکو مادرید که شامل صدرنشینی در لالیگا و رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده، نقشی کلیدی داشته است.
در حالی که بندی در قرارداد او وجود ندارد که مانع بازی کردن او مقابل چلسی شود، ولی اتلتیکو در صورت بازی کردن او مقابل چلسی باید بیش از 8 میلیون یورو پرداخت کند.
سرسو در مصاحبه با Onda Cero گفت: "اگر به چلسی بخوریم، کورتوا بازی نخواهد کرد. در صورت بازی کردنش مبلغی باید پرداخت کنیم که از عهده ی ما خارج است.
کورتوا پیش تر گفته بود که وی تا وقتی از حضور در ترکیب اصلی چلسی مطمئن نباشد، به استمفوردبریج باز نخواهد گشت و چلسی، این موضوع را تا زمان حضور پترچک، نمی‌تواند قبول کند.
چک تا سال 2016 با آبی های لندنی قرار داد دارد و به منابع Goal گزارش دادند که کورتوا، یک سال دیگر در اتلتیکو ماندگار خواهد شد.

منبع خبر:آی اسپورت
نظرات 3 + ارسال نظر
Saeed m.h جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 15:38

به اتلتیکو خوردیم

Saeed m.h جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 15:35

پس خیلی خوبه که به همین اتلتیکو بخوریم

شیرکوه جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 10:32

سلام خسته نباشد واقعا اخباراتون به روزهستن!میشه ساعت انجام قرعه کشی رو بزارین؟

تو مطالب قبلی گذاشته بودم عزیزم دیگه اینکه زمان قرعه کشی ها مثل ساعت برگزرای یه سان هست یعنی همون 2:30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد