کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اظهار نظر رسمی باشگاه چلسی در مورد کورتوا؛ تیبو می تواند مقابل ما بازی کند

 رون گورلای نماینده ی رسمی باشگاه چلسی که در محل برگزاری قرعه کشی رقابت ها ی لیگ قهرمانان حاضر بود توضیح داد که باشگاهش در برابر بیانات اخیر یوفا که گفته است کورتوا حق دارد برابر چلسی به میدان برود،
 حتما از قانون پیروی خواهد کرد. یوفا ساعاتی پیش اعلام کرده بود باشگاه اتلتیکو می تواند در صورت برخورد چلسی با این تیم از دروازه بان 21 ساله اش استفاده کند.
  
آقای گورلی به اسکای اسپورتس گفت:«این قرارداد قرضی در ابتدای فصل بسته شده است. تیبو می تواند برابر چلسی بازی کند و در این مساله هیچگونه تردیدی نیست.»
با توجه به بیانیه  ی اخیر یوفا، ما شرایط آینده را ارزیابی خواهیم کرد اما در حال حاضر قصد داریم از قانون یوفا تبعیت کنیم. این بازیکن شخصا در مورد اینکه آیا می تواند در برابر چلسی به میدان رود یا خیر نگران بود.»
کورتوا که در رقابت های این فصل 31 بار برای اتلتیکو به میدان رفته 56 سیو انجام داده و 17 کلین شیت داشته است. او در نه مسابقه ی لیگ قهرمانان نیز 23 سیو داشته که آمار بسیار خوبی است.
پیشتر گولیم بالاژ از کارشناسان لالیگا گفته بود که کورتوا نمی تواند در برابر چلسی به میدان برود و این مساله نگرانی هایی برای تیم اتلتیکو به وجود آورده بود.

منبع خبر:آی اسپورت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد