کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

نکته روز: اسب کوچک مورینیو همچنان می تازد

نباید فراموش کنیم که رومن آبراموویچ 100 میلیون یورو در فصل نقل و انتقالات برای این تیم پول خرج کرده است و عجیب نیست که آن ها بتوانند موفقیت به یاد ماندنی دو سال پیششان را تکرار کنند.

 چلسی در رقابت های این فصل نشان داده تیم سرسخت و محکمی است. دقیقا مثل مربی شان خوسه مورینیو که توانسته در 10 فصل اخیر رقابت های لیگ قهرمانان 8 بار با 4 باشاگاه مختلف در نیمه نهایی حضور پیدا کند. آن ها حتی یک اینچ از مواضع قبلیشان عقب نشینی نکرده اند.

  

این مربی پرتغالی در چنین رقابت هایی متخصص است. چیزی نمانده که او بتواند یاد بگیرد. بردن تیم او در مجموع دو بازی بسیار سخت و نشدنی است. اگرچه در رقابت های این فصل لیگ برتر مورینیو همواره از تیمش به عنوان تیمی ضعیف که مدعی قهرمانی نیست یا دقیق تر بگوییم "اسب کوچک" یاد کرده اما نباید فراموش کنیم که رومن آبراموویچ 100 میلیون یورو در فصل نقل و انتقالات برای این تیم پول خرج کرده است و عجیب نیست که آن ها بتوانند موفقیت به یاد ماندنی دو سال پیششان را تکرار کنند.

شاید تیم مورینیو از نظر ظاهری تیمی ساده و کم خرج به نظر برسد اما نباید فراموش کنیم چه منابع مالی عظیمی پشت این باشگاه لندنی قرار گرفته است. در واقع مورینیو و باشگاه چلسی به دنبال خریدن نتیجه هستند و برای این کار قصد ندارند زیبا بازی کنند. در حال حاضر آن ها فقط به ماندن در رقابت های اروپایی و لیگ برتر می اندیشند.


منبع خبر:آی اسپورت 

نظرات 1 + ارسال نظر
kia یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 15:10

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد