کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوئیز: نمی خواهیم پاریس و ناپولی دیگری تکرار شود

داوید لوئیز در گفتگو با وبسایت باشگاه چلسی در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.
 آبی ها در نیمه نهایی در حالی به مصاف اتلتیکو مادرید می روند که در مرحله یک چهارم نهایی بعد از کست مقابل پی اس جی در بازی رفت، در بازی برگشت همه چیز را جبران کردند.
  
لوئیز به وبسایت باشگاه چلسی گفت: "وقتی برای تیم بزرگی بازی می کنید، باید بازی به بازی پیش بروید. سه شنبه برد مهمی داشتیم چون می خواستیم در لیگ قهرمانان بمانیم، ولی می خواهیم قهرمان لیگ برتر هم شویم."


"از نظر ریاضی هنوز ممکن است ولی هر بازی لیگ برتری سخت است، همانطور که یک شنبه خواهد بود. سوانسی رقیب سختیست و در فصول اخیر دیده ایم هر بار که به آن جا رفته ایم، بازی سختی داشته ایم. باید تلاش کنیم که به بهترین شکل ممکن بازی کنیم و برنده بازی شویم."


"قهرمانی در لیگ هنوز ممکن است، پس بیایید از وضعیتی که داریم لذت ببریم و باور داشته باشیم که می توانیم، مثل بازی پی اس جی. باید اعتماد داشته باشیم چون هنوز می توانیم قهرمان شویم."


لوئیز در مورد بازی خود مقابل پی اس جی گفت: "در پاریس هم فوق العاده بازی کردم ولی در چند صحنه بدشانس بودم. بین دو بازی به این مسئله فکر می کردم و احساس می کردم که در استمفوردبریج هم باید همینطور بازی کنم."


"می دانستم اگر درست آماده شوم، موفق می شوم که بازی خ وبی داشته باشم و به تیمم کمک کنم، پس این کاری بود که در فاصله بین دو بازی انجام دادم."


"از عملکردم در هر دو بازی خوشحال بودم، وقتی می برید مردم به شکل مختلفی نگاهتان می کنند ولی فوتبال این است، در مورد نتیجه است و نه عملکرد."


"همه می دانند که وقتی در زمینم همه کار می کنم و با قلبم بازی می کنم، ولی همه با همین روحیه بازی کردند. بعدا بازی استمفوردبریج را در خانه دیدم و فوق العاده بود که می دیدم بازیکنان به سختی کار می کنند، توپ می خواهند و به همدیگر کمک می کنند."


لوئیز که دوستان برزیلی زیادی در پی اس جی دارد ادامه داد: "خوب است که بدانید کار خود را انجام داده اید و این احساس خوبی دارد، نه این که شکست دادن دوستانتان چیز خوبیست. چیزی که حس خوبی می دهد این است که دوستانتان، تیاگو سیلوا، لوکاس، الکس، موتا، مکسول و مارکونیوس را ببینید که از یک کشور آمده اند و در بالاترین سطح بازی می کنند."


"به همین خاطر تیم ملی ما خیلی قوی است چون همه با همدیگر متحد هستند گاهی اوقات باید مقابل دوستانتان بازی کنید ولی می توانید با احترام این کار را کنید."


مدافع 26 ساله چلسی در ادامه راجع به قرعه چلسی در لیگ قهرمانان گفت: "شما نمی توانید انتخاب کنید که با چه تیمی بازی کنید، هر 4 تیم قویند به همین دلیل در نیمه نهایی هستند. اتلتیکو تیم تاپی است، آن ها بارسلونا را شکست دادند، در لیگ اول هستند و مربی بزرگی دارند. فلسفه آن ها خوب است و بازی سختی خواهد بود، ولی عاشق بازی های بزرگم، فشار و مسئولیتی که با خود می آورد را دوست دارم، پس مشتاقانه منتظر بازیم."


"همیشه خوب است که بازی برگشت را در خانه بازی کنید، ولی تنها اگر در بازی رفت خوب کار کرده باشید. اگر نه، قلبتان می تواند بایستد، خصوصا اگر وضعیت مثل بازی هایی که در پاریس و ناپولی داشتیم باشد، نمی خواهیم دوباره این اتفاقات بیفتد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد