کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیگیرینی: دوست ندارم چلسی با مورینیو قهرمان شود

سرمربی منچسترسیتی در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل لیورپول تاکید کرد دوست ندارد چلسی عنوان قهرمانی این فصل را کسب کند.
 
 دیدار تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) و از ساعت 17 در ورزشگاه آنفیلد آغاز می‌شود.
  
لیورپول اکنون با 74 امتیاز صدر جدول رده بندی را در اختیار دارد و منچسترسیتی هم با دو بازی کمتر 70 امتیازی است. هر دو تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی در این فصل را دارند. بدین ترتیب رویارویی آنها حساس‌ترین دیدار در این هفته از فوتبال انگلیس است. با توجه به اینکه در دیدارهای گذشته لیورپول موفق شده 90 بار دروازه حریفان را باز کند و تعداد گل‌های منچسترسیتی هم 84 است، تقابل خط حمله و دفاعی آنها می‌تواند جالب توجه باشد.

مانوئل پیگرینی در مورد این دیدار گفت: ناامید کننده است اگر یکی از تیم‌هایی که بیشترین تعداد گل در این فصل از لیگ برتر انگلیس را زده نتواند عنوان قهرمانی را کسب کند. هم برای فوتبال، هواداران و فکر می‌کنم همه این موضوع ناامید کننده خواهد بود. فکر می‌کنم فوتبال جذاب و گل‌های زیادی که یک تیم به ثمر می‌رساند باید مورد احترام همه باشد و در پایان فصل نیز نتیجه‌اش رسیدن به یک جام باشد. البته با این حرف‌ها نمی‌خواهم تیم‌هایی که خیلی خوب دفاع می‌کنند را زیر سوال ببرم. فوتبال یعنی خوب حمله کردن و داشتن خط دفاعی خوب. تیم‌های بزرگ باید درست همانند تیم‌های بزرگ بازی کنند.

پیگرینی افزود: تساوی در دیدار ما با لیورپول می‌تواند به سود چلسی باشد. فاصله آنها با صدر جدول دو امتیاز است و دو امتیاز هم بیشتر از ما کسب کرده‌اند. برای ما مهم است که لیورپول و چلسی در دیدارهای آینده‌شان مساوی کنند. ما می‌توانیم 21 امتیاز دیگر کسب کرده و خودمان را به عنوان قهرمانی برسانیم. از این رو است که نمی‌توانم بگویم قهرمان این فصل مشخص شده است. دوست دارم قهرمان شویم اما این فصل علم ریاضی است که می‌گوید می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد