کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بالاک: دوست دارم چلسی فاتح لیگ قهرمانان شود

میشائیل بالاک بازیکن اسبق  چلسی و کاپیتان سابق تیم ملی آلمان در مصاحبه جنجالی خود در آلمان اعلام کرد آرزو دارد تیم سابقش چلسی بتواند دوباره لیگ قهرمانان را فتح نماید.

 
میشائیل بالاک پس مصاحبه جدید خود با شبکه اسکای اسپورت آلمان ممکن است حمایتش را از تیم چلسی اعلام نمود.
   
خبرنگار شبکه اسکای اسپورت : رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را تعقیب می کنید ؟بالاک : بله من به شدت این رقابتها را پیگیری می نمایم .این تورنمنت و رقابتها بالاترین سطح فوتبال در جهان است.
 
خبرنگار شبکه اسکای اسپورت : اقای بالاک دوست دارید کدام تیمها به فینال برسند ؟بالاک : دوست دارم تیم سابقم به فبنال برسد و قهرمان نیز بشود.
 
خبرنگار شبکه اسکای اسپورت : بایرن مونیخ را می گوئید ؟بالاک : خیر. چلسی را می گویم .
 
خبرنگار شبکه اسکای اسپورت (معلوم است از جواب بالاک بسیار تعجب کرده ): ولی من فکر کردم منظورتان بایرن مونیخ باشد!!بالاک (با خنده) : البته بایرن نیز مدعی این رقابتهاست ولی من دوست دارم چلسی بار دیگر به فینال برسد و قهرمان این تورنمنت بزرگ لقب بگیرد. مورینیو میتواند این کار را انجام بدهد. من به او اطمینان زیادی دارم.


مترجم خبر: وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد