کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: کوچک‌ترین لغزش قهرمانی را از ما می‌گیرد

مربی چلسی می‌گوید کوچک‌ترین لغزش باعث از دست دادن قهرمانی در این فصل لیگ برتر می‌شود.
چلسی در هفته‌ سی و چهارم لیگ برتر موفق شد با تک گل دمبا با سنگالی سه امتیا‌ز ارزشمند این دیدار را به اندوخته خود اضافه کند.
  
ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی شب گذشته (یکشنبه) در نشست خبری شرکت نکرد و به جای او استیو هالند در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مربی چلسی درباره شانس قهرمانی این تیم در رقابت‌های این فصل از لیگ برتر، گفت: با نتایجی که امشب به دست آمد تغییری در شانس قهرمانی تیم‌ها در لیگ برتر رخ نداد. پنج امتیاز از منچسترسیتی بیشتر داریم که این تیم دو بازی کمتر از ما دارد. اگر آنها بتوانند هر دو بازی خود را ببرند آن وقت ما تیم سوم هستیم. لیورپولی‌ها در این فصل تیم خوبی هستند و بردشان برابر منچسترسیتی ثابت کرد که آنها در این فصل شانس زیادی برای قهرمانی دارند. باید همه دیدارهای باقی مانده‌مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم. کوچک‌ترین لغزشی در بازی‌های باقی مانده به معنای از دست دادن قهرمانی است.

مربی چلسی در ادامه گفت: در حال حاضر غیر از ادن هازارد همه بازیکنان ما آماده هستند و هیچ مصدومی نداریم. هازارد نیز خیلی زود به جمع ما اضافه می‌شود،‌ البته خیلی زود است که درباره مصدومیت او صحبت کنیم. با این حال فکر می‌کنم که او خیلی زود به جمع ما باز گردد.

دمبا با که هفته‌ گذشته موفق شد گل سرنوشت‌سازی را برابر پاری‌سن‌ژرمن به ثمر برساند و آبی‌های لندن را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند شب گذشته (یکشنبه) نیز عملکرد موثری داشت و توانست گل سه امتیا‌زی تیمش را برابر سوآنزی به ثمر برساند.

هالند درباره عملکرد دمبا با گفت: او شایسته است که مورد تمجید قرار گیرد. دمبا با همیشه در تمرینات تیم با اعتماد به نفس زیادی شرکت می‌کند. برای او خیلی خوشحالم. او در این دو بازی دو گل تعیین کننده برای ما به ثمر رساند که هم برای خود و هم برای باشگاه بسیار مهم است.

چلسی شنبه هفته‌ آینده در هفته‌ سی و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه استمفوردبریج پذیرای تیم ساندرلند است و سپس برای دیدار رفت با آتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به اسپانیا سفر خواهد کرد.

منبع خبر:ورزش سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد