احتمال مجازات باشگاه های منچستر سیتی و پاری سن ژرمن

هر دو باشگاه پاری سن ژرمن و سیتی در دو سال اخیر ضررهای مالی سنگینی را متحمل شده اند اما این ضررها را با صدها میلیون یورو پول اضافی جبران کرده اند.
این هفته در مورد احتمال مجازات تیم های منچستر سیتی و پاری سن ژرمن به دلیل تخطی از قانون "فیرپلی اقتصادی یوفا" تصمیم گیری خواهد شد.
  

قرار است روز سه شنبه و چهارشنبه ی این هفته شورای قانون گذاری اقتصادی اروپا (CFCB) از این دو باشگاه بازرسی کند و احتمال تخطی آن ها از قوانین اقتصادی یوفا را مورد بررسی قرار دهد. به نظر می رسد این دو باشگاه به مجموع 76 باشگاهی که تحت بازرسی مسئولان یوفا قرار گرفته اند، قرار گیرد.

بر اساس قانون جدید یوفا باشگاه ها وظیفه دارند ضررهای فوتبالی بیش از 45 میلیون یورو را از مدت سه سال گذشته تا پایان ژوئن سال 2014 به صورت سال به سال گزارش کنند.

هر دو باشگاه پاری سن ژرمن و سیتی در دو سال اخیر ضررهای مالی سنگینی را متحمل شده اند اما این ضررها را با صدها میلیون یورو پول اضافی جبران کرده اند. مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن توانسته با قراردادی 200 میلیون یورویی با سازمان توریستی قطر ضررها را جبران کند و از باشگاه سیتی خبر می رسد آن ها توانسته اند با قراردادی 475 میلیون یورویی با شرکت اتحاد و میلیون ها یورو پول از باشگاه نیویورک سیتی اف سی و ملبورن هارت چنین ضررهایی را پوشش دهد.

یوفا گفته است این پرونده را به دقت بررسی می کند و پس ازبازدید دو روزه از این دو باشگاه رای نهایی اش را صادر خواهد کرد.


منبع خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد