کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سیمئونه: علاقه ی چلسی به کاستا چیز عجیبی نیست

گابی به من گفت زانوی او بریده شده است. او پای خود به خطر انداخت ولی مانند یک گاو نر جوان قوی است. او با حرکاتش به من می فهماند که می خواهد هر بازی در ترکیب تیم باشد.

دیگو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید اعتقاد دارد علاقه ی تیم چلسی به مهاجم تیمش دیگو کاستا چیز عجیبی نیست.

 

 

کاستا در رقابت های این فصل در 31 مسابقه ای که برای اتلتیکو به میدان رفته 26 گل به ثمر رسانده است و نقش کلیدی در موفقیت های شاگردان دیگو سیمئونه داشته است.

مورینیو در طول این فصل بارها از عملکد مهاجمان تیمش انتقاد کرده و دیگو سیمئونه اعتقاد دارد علاقه ی این مربی پرتغالی به کاستا اصلا عجیب نیست.

«آینده ی او به خودش ارتباط دارد و احساس او برای آینده بهترین تصمیم را برایش خواهد گرفت.»

سیمئونه در گفتگو با آس گفت:«طبیعی است که چلسی به او علاقه دارد. آن ها یک قدرت بزرگ اقتصادی هستند. اتوئو در حال پیر شدن است و کاستا می تواند جای او را بگیرد. اما در حال حاضر او مال ماست.»

کاستا در بازی با ختافه دچار مصدومیت نگران کننده ای شد. سیمئونه در این باره می گوید:«این مساله مرا نگران نمی کند. گابی به من گفت زانوی او بریده شده است. او پای خود به خطر انداخت ولی مانند یک گاو نر جوان قوی است. او با حرکاتش به من می فهماند که می خواهد هر بازی در ترکیب تیم باشد.»

این مربی کاستا را به عنوان یکی از برندگان احتمالی توپ طلا معرفی کرد:او هنوز فضا برای پیشرفت دارد. خیلی خوب است که پیشرفتش پایان ندارد. حالا او در بین کاندیدا های توپ طلا قرار دارد.»

او در مورد بازی کردن کورتوا برابر چلسی گفت:«هیچ شکی ندارم که او در این بازی به میدان خواهدرفت.»


منبع خبر:آی اسپورت 

نظرات 1 + ارسال نظر
hazard سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 13:32

وقتی تکذیب نمیکنه یعنی یه خبرای هستش . اون جمله که گفت اتئوو در حال پیر شدنه و کاستا میتونه جاشو بگیره خیلی مشکوک میزنه. امیدوارم که بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد