کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیرلو: قصد داشتم با آنچلوتی به چلسی بروم

این هافبک 34 ساله گفته است:«آنچلوتی انگیزه ی من برای پیوستن به چلسی بود اما در همین زمان برلوسکونی قرارداد مرا تمدید کرد.»
 آندره آ پیرلو هافبک تیم یوونتوس می گوید سیلویو برلوسکونی مالک باشگاه میلان مانع از انتقال این بازیکن به استمفورد بریج در سال 2009 شده بود.  پیرلو که حالا در یوونتوس بازی می کند در رویای پیوستن به تیم کارلو آنچلوتی بوده است. آنچلوتی پس از هشت سال حضور روی نیمکت مربی گری آث میلان در فصل 9-2008 این تیم رابه مقصد چلسی ترک کرد و ظاهرا پیرلو نیز قصد داشته به مربی خود د استمفورد بریج بپیوندد.

در بخش هایی از زندگینامه ی این بازیکن آمده است که پیرلو قصد داشته پیش از پیوستن به یووه در ژوئن 2011 به چلسی برود که برلوسکونی مانع او شده است.

این هافبک 34 ساله گفته است:«آنچلوتی انگیزه ی من برای پیوستن به چلسی بود اما در همین زمان برلوسکونی قرارداد مرا تمدید کرد.»

او از قول برلوسکونی نوشته:«گوش کن آندره آ، تو نمی توانی این کار را انجام دهی. لعنت بهش! تو نماد میلا ن هستی تو مهم ترین بازیکن ما هستی و ما قبلا کاکا را فروخته ایم. تو نمی توانی از قایق میلان پیاده شوی! این ضربه ی بزرگی به تصویر باشگا ماست. ما نمی توانیم به هر کسی اجازه ی خروج از باشگاه را بدهیم.»

«من با آنچلوتی تلفنی صحبت کردم. او می خواست به هر قیمتی من را پیش خود ببرد. اما میلان پول زیادی می خواست. آن ها می خواستند ایوانوویچ هم به عنوان بخشی از قرارداد به میلان منتقل شود که البته چلسی مدافعش را نیاز داشت.»



منبع خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد