کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

احتمال بازگشت تورس به اتلتیکو مادرید

تورس در سال 2011 با رقم 50 میلیون پوند از لیورپول به چلسی رفت اما هرگز نتوانست انتظارات بالای هواداران آبی های لندنی را برآورده کند.
 آخرین اخبار از مادرید حکایت ازین دارد که دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید درها را برای بازگشت فرناندو تورس به "باشگاهی که در آن متولد شده" باز گذاشته است. این مربی گفته است اخیرا تماس هایی با تورس برقرار کرده و تورس هم بطور متناوب پیام هایی را برای حمایت از تیم اتلتیکو برای او می فرستد.
   سیمئونه اعتقاد دارد این بازیکن سیمئونه عاشق بازگشت به باشگاه سابقش است. باشگاهی که به او کمک کرد فعالیت حرفه ای اش را در بالاترین سطح ادامه دهد.

تورس در سال 2011 با رقم 50 میلیون پوند از لیورپول به چلسی رفت اما هرگز نتوانست انتظارات بالای هواداران آبی های لندنی را برآورده کند. سیمئونه با سخنان اخیرش احتمال بازگشت تورس به اتلتیکو را افزایش داده است.

سیمئونه گفته است:«تورس همیشه با تیم در ارتباط است و برای حمایت از آنها پیام  می فرستد. او از هر اتفاقی که در اتلتیکو می افتد خوشحال می شود. چگونه او می تواند از بازگشت به باشگاهی که در آن متولد شده خوشحال نشود؟»

جالب است بدانید بین سال های 2003 تا 2005 که دیگو سیمئونه در تیم اتلتیکو مادرید بازیکن بود، فرناندو تورس کاپیتان قرمز و سفید ها بود و عملکرد درخشانی داشت.


منبع خبر:آی اسپورت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد