کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دمبا با : دوست دارم از چلسی به پاری سن ژرمن بروم

مهاجم گلزن سنگالی تاکید کرد مایل است در پایان فصل از تیم چلسی جدا شده و به تیم دیگری ملحق شود.

دمبا با مهاجم 28 ساله که در تیم چلسی یک مهاجم ذخیره است از وضعیت خود ابراز نارضایتی کرد و تاکید کرد مایل است راهی تیم دیگری شود.

 

 

با در تیم نیوکاسل یک گلزن مطرح نشان داد و ژانویه 2013 در ازای 7 میلیون پوند راهی چلسی شد اما از زمان روی کار آمدن ژوزه مورینیو وی اغلب نیمکت نشین است.
با به روزنامه ساندی پیپل انگلیس گفت :« من می خواهم 90 دقیقه بازی کنم و در ترکیب تیم حضور داشته باشم.بنابراین در این شرایط از چلسی جدا خواهم شد.هدف من در تابستان پیوستن به تیم پاری سن ژرمن است اما در این تیم ستارگان 50 میلیون پوندی بازی می کنند.می دانم که اگر در کنار زلاتان ابراهیموویچ بازی کنم می توانم با تیم پاری سن ژرمن مقام قهرمانی اروپا را کسب کنیم.»

با در پایان گفت :« مورینیو هنوز موضع و تصمیم خود را در مورد من اعلام نکرده است.»


منبع خبر:واحد مرکز خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد