کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

انتقال ماریو پاسالیچ به چلسی قطعی است

یکی از درخشان ترین استعداد های کرواسی، ماریو پاسالیچ در ماه می تست های پزشکی باشگاه چلسی را پشت سر خواهد گذاشت تا آبی پوش شود.

 پاسالیچ که سبک بازیش شبیه به میشائیل بالاک است، در ژانویه با چلسی پیش قرارداد امضا کرد و قرار است با مبلغ 2 میلیون یورو از هاجدوک اسپلیت کرواسی به چلسی منتقل شود.

  

پاسالیچ که در ژانویه 18 سال سن داشت، در آن زمان (حدود 4 ماه پیش) گفت: "خوشحالم که همه چیز به خوبی پیش رفته و حالا به تمرینات بر می گردم و 6 ماه آینده باید فقط روی هادجوک تمرکز داشته باشم. چیز بیشتری نمی توانم بگویم."

این جوان آتیه دار 11 گل در 25 بازی برای هادجوک به ثمر رسانده و حالا 19 ساله شده و یکی از تاپ ترین استعداد های کرواسی در سال های اخیر بوده و حالا چلسی او را در دستان خود دارد.

در آخرین بازی پاسالیچ در دربی مقابل آر ان کی که اتفاقا مایکل امنالو، مدیر فنی چلسی نیز در استادیوم شاهد آن بود، موفق شد تک گل بازی را بزند تا تیمش پیروز شود.

در جام جهانی 2014، بیشتر با او آشنا خواهیم شد چون در کنار لوکا مودریچ، ایوان راکیتیچ و ماریو ماندزوکیچ در تیم ملی کرواسی بازی خواهد کرد.

امنالو به خبرگزاری ملی کرواسی گفت: "ماریو در هادجوک رشد کرده. تابستان باید به باشگاهی برود که به پیشرفتش ادامه دهد تا یک روز در استمفوردبریج بازی کند."

حالا اخبار بیشتری در مورد این انتقال مطرح شده است، مدیر برنامه های پاسالیچ، ایویکا لونکار تایید کرد که پاسالیچ ماه آینده به لندن می آید تا در تست های پزشکی چلسی شرکت کند.

لونکار به 24 ساتا گفت: "ماریو دوست داشت مدت ها در هادجوک بماند، ولی قرارداد امضا شده و باید به خواسته های باشگاه احترام بگذاریم. شانسی وجود دارد که در هادجوک بماند، ولی این پایین ترین احتمالیست که می تواند رخ دهد. در پایان ماه می، ماریو در لندن خواهد بود تا تست های پزشکی چلسی را پشت سر بگذارد و سپس همه بیشتر در مورد آینده اش با خبر می شویم. چند باشگاه از ایتالیا، آلمان و اسپانیا او را می خواهند و ممکن است که دو هفته اول پیش فصل را با چلسی سپری کند. ولی تصمیم را خوزه مورینیو می گیرد."

با توجه به گفته های مدیر برنامه های پاسالیچ، این بازیکن احتمالا فصل بعد را به طور قرضی در باشگاهی دیگر سپری می کند و تیم های زیادی خواهان حضور قرضی او در تیم خود هستند.

ول مهم نیست که او فصل بعد کجا بازی می کند، مهم این است که چلسی دنیایی از استعداد را در دستان خود خواهد داشت.


منبع خبر:کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد