کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوئیس: دوست دارم با اتلتیکو قهرمان شوم

 تیبات کورتوئیس فردا شب در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیدار اتلتیکو مادرید مقابل چلسی که به صورت قرضی از آن به مادرید آمده، به میدان خواهد رفت.

دروازه‌بان بلژیکی در سه فصل گذشته به صورت قرضی در مادرید به سر می‌برد و صحبت‌های بسیاری در خصوص احتمال عدم حضور وی مقابل چلسی مطرح شد.

  

به هر حال یوفا اعلام کرد که هیچ بندی در قرارداد نمی‌تواند مانع از حضور یک بازیکن قرضی در دیداری مقابل باشگاه اصلی‌اش شود و بنابراین کورتوئیس بازی خواهد کرد.

این دروازه‌بان 21 ساله در این باره اظهار داشت: اینکه در لیگ قهرمانان مقابل چلسی به میدان می‌رویم، موضوعی ویژه برای من است زیرا من در اتلتیکو هستم اما چلسی هم تیم من است.

وی ادامه داد: می‌خواهم با اتلتیکو جام‌های قهرمانی را به دست آورم. در این دو مسابقه رفت و برگشت من بازیکن اتلتیکو هستم اما در سایر مسابقات طرفدار چلسی هستم.


منبع خبر:سایت بی باک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد