کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پویت: امیدوارم چلسی قهرمان اروپا شود تا عذاب وجدان کمتری داشته باشم!

اسطوره باشگاه چلسی و سرمربی حال حاضر ساندرلند از این که شانس چلسی برای کسب جام لیگ برتر با باخت مقابل این تیم کم رنگ شد ابراز ناراحتی کرد و برای تیم سابق خود در لیگ قهرمانان اروپا آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش میرر گاس پویت گفت:" من قبل از بازی گفتم که به معجزه نیاز داریم و دست به معجزه زدیم.
  
این که ما تیمی بودیم که برای اولین بار چلسی مورینیو را در خانه شکست داد باعث افتخار است ولی با این حال احساس دوگانه ای دارم. من در آن جا مدت زیادی بازی کردم و می دانستم که آن بازی چقدر برایشان مهم بود.

من باعث شدم که امید آن ها برای قهرمانی کمتر شود که چیز بدی است و متاسفم اما تنها سعی داشتم بهترین کاری را که برای ساندرلند بهتر است انجام دهم، نمی توانستم کار دیگری انجام دهم.

امیدوارم احساس گناه کمتری کنم اگر چلسی قهرمان چمپیونز لیگ شود برای اینکه من هنوز هم با آن ها رابطه نزدیکی دارم و از برد آن ها خوشحال می شوم."


منبع خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد