کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گارسیا: باید تنها روی بازی خودمان تمرکز کنیم ؛ احترام زیادی برای چلسی قائل هستیم

 رائول گارسیا، هافبک تیم اتلتیکو مادرید، عصر امروز در نشست مطبوعاتی حاضر شد و در خصوص دیدار فردای تیمش مقابل چلسی صحبت کرد.

اتلتیکو مادرید فرداشب در مادرید، میزبان چلسی، آقای خاص خواهد بود. این رقابت از نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد.

  

رائول گارسیا در خصوص رویارویی با چلسی گفت:

" بازی بسیار خاصی خواهد بود. بازی فیزیکی پیش رو خواهد بود، امّا ما ترسی از چلسی نخواهیم داشت. ما در مورد فوتبال صحبت می‌کنیم. آن‌ها رقیبی قدرتمند خواهند بود و به جای ترس، ما برای آن‌ها احترام قائل هستیم. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند و می‌توانند هر نتیجه ای رقم زنند. به خوبی آماده این بازی هستیم. "

گارسیا ادامه داد:

" ما بیشتر به این مسئله نگاه می‌کنیم که دفاع منسجمی فردا در مقابل چلسی داشته باشیم و اطمینان پیدا کنیم که آن‌ها نمی‌توانند در مادرید به ما گل بزنند. ما از امتیاز حضور هوادارانمان بهره مند هستیم و آن‌ها هم در این لحظات حیاتی دوباره ما را حمایت خواهند کرد. ما از اهمیت بازی آگاه هستیم و به نظرم این مهم ترین بازی فصل ما خواهد بود و  تنها باید به فکر بازی کردن خودمان باشیم و بر روی فوتبال تیمی خود تمرکز کنیم. "

اتلتیکو مادرید،در مرحله قبلی بارسلونا دیگر تیم اسپانیایی را از گردونه مسابقات حذف کرده بود و چلسی هم، تیم پاریس سنت ژرمن را از پیش روی برداشته بود. 


منبع خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد