کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ماریو سوارس: امیدوارم تورس شب بدی را پشت سر بگذارد

برای تمام اتلتیکویی ها مهم است که تورس را در بیسنته کالدرون ببینند. او الگوی بسیاری از ما بوده و برای اولین بار به بیسنته کالدرون بازمی گردد.

ماریو سوارس هافبک تیم اتلتیکو مادرید می گوید هم تیمی هایش مشتاقانه منتظر بازگشت فرناندو تورس به بیسنته کالدرون هستند و وی امیدوار است تورس شب بدی برابر تیم سابقش داشته باشد.

تورس سی ساله که در سال 2007 بیسنته کالدرون را به مقصد آنفیلد ترک کرد قرار است در دور رفت مرحله ی نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان در برابر تیم دوران کودکی و جوانی اش به میدان برود.

  

سوارس تایید کرد که تورس همچنان الگوی تعدادی از بازیکنان اتلتیکو مادرید است و امیدوار است تورس شب خوبی را در بیسنته کالدرون سپری نکند.

سوارس در گفتگو با مارکا گفت:«برای تمام اتلتیکویی ها مهم است که تورس را در بیسنته کالدرون ببینند. او الگوی بسیاری از ما بوده و برای اولین بار به بیسنته کالدرون بازمی گردد. امیدوارم بازی بدی را پشت سر بگذارد و فقط از حضورش در اینجا لذت ببرد.»

او در مورد بازگشت مورینیو مربی سابق رئال مادرید به بیسنته کالدرون گفت:«برای من اهمیتی ندارد چه کسی روی نیمکت است. او در کنار پپ گواردیولا، سیمئونه و بنیتس از بهترین مربیان دنیاست. نکته ی مهم این است که ما وظایفمان را درست انجام دهیم.»

«همانطور که مربی گفت به این بازی مانند یک فینال نگاه می کنیم. می دانیم بازی اول بسیار مهم است. ما در خانه بازی می کنیم و 12 نفره به مصاف چلسی می رویم.»


منبع خبر:آی اسپورت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد