کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ژوزه مورینیو: اتوئو فردا غایب است؛ هیچ کار ناتمامی با چلسی ندارم؛ رئال مادرید همیشه تیم من در اسپانیا خواهد بود

 ژوزه مورینیو در بازگشت دوباره به شهر مادردید، این برای به منظور رویارؤیی با اتلتیکو مادرید و در قامت مربی چلسی در کنفرانس خبری شرکت کرد.

ما شنیدیم که ساموئل اتوئو برای بازی فردا در دسترس نخواهد بود؟

  

"زانوی او دچار مشکل شده بود."

این بازی چقدر برای شما و چلسی اهمیت دارد؟

"این یک بازی نیمه نهایی است و پر بودن اتاق کنفرانس مطبوعاتی نیز نشانگر اهمیت این دیدار است. این دیداری است که همه می خواهند در آن حضور داشته باشند."

در مورد این تصمیم که علیرغم وجود بندی در قرارداد کورتوا، اجازه بازی کردن به او داده خواهد شد، نظری دارید؟

"بهتر است که من اظهار نظر نکنم. یوفا قوانین را وضع می کند، چه شما آن را بپذیرید و چه نپذیرید. اظهار نظر در این مورد به عهده مربی نیست."

آیا شما این مسابقه را به عنوان فرصتی برای ارزیابی آمادگی کورتوا به منظور بازگشت به چلسی نیز در نظر می گیرید؟

"من در مورد بازیکنان سایر باشگاه ها صحبتی نمی کنم."

سیمئونه گفته است که شما مربی بسیار بهتری نسبت به او هستید...

"من موافق نیستم. مقایسه کردن مربیان کار درستی نیست، به خصوص وقتی یکی از آنها 15 سال تجربه کمتری نسبت به دیگری داشته باشد. این جملات قشنگ است اما من موافق نیستم."

ما دوست داشتیم این سؤال را آخر هفته از شما بپرسیم، اما متأسفانه شما را ندیدیم، می توانید به ما بگویید که در جریان دیدار مقابل ساندرلند چه اتفاقی برای روی فاریا رخ داد؟

"این ساده است، فردا و چهارشنبه روزهای چمپیونزلیگ است و ما تنها در مورد چمپیونزلیگ صحبت خواهیم کرد. شما می توانید در مورد 19 تیم دیگر لیگ برتر صحبت کنید، اما در مورد چلسی نه."

می توانید ارزیابی خود از اتلتیکو مادرید را به ما بگویید و اینکه چه ویژگی هایی در آنها می بینید؟

"من به خاطر صحبت کردن در مورد ویژگی های اتلتیکو مادرید اینجا نیستم؛ من قبلاً این موضوع را با بازیکنانم در میان گذاشته ام. هیچ تیمی به مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ نمی رسد، مگر آنکه تیم خوبی باشد. ما آنها را آنالیز کرده ایم و به آنها احترام می گذاریم. من تفکراتم در مورد اتلتیکو را به شما نخواهم گفت."

این دیدار می تواند لحظه ای احساسی برای فرناندو تورس باشد؟

"همه بازیکنان انگیزه بازی کردن برای چلسی را دارند؛ هرکس که فردا بازی کند باانگیزه خواهد بود. من نگفته ام که فرناندو فردا فیکس خواهد بود اما چمپیونزلیگ به بازیکنان خوب، انگیزه می دهد. فرناندو هرگز خود را پنهان نکرده است و ما هر روز در مورد فوتبال اسپانیا صحبت می کنیم. او یکی از حامیان معتبر اتلتیکو مادرید است و این را پنهان نمی کند اما اگر بازی کند، مطمئنم که برای کمک به چلسی هر کاری خواهد کرد. او فوق العاده حرفه ای است."

به نظر می رسد نسبت به آخرین روزهای حضورتان در اسپانیا آرام تر شده اید، چه چیزی تغییر کرده است؟

"هیچ چیز. هیچ چیز عوض نشده است، تنها آب و هوا تغییر کرده است."

مقایسه ها میان چلسی و اتلتیکو: "من تعدادی از بازی های اتلتیکو را تماشا کرده بودم و وقتی با قرعه آنها روبرو شدیم، چشم های من باز تر شد. من آنها را به خوبی آنالیز کرده ام تا بازیکنانم بتوانند چگونگی اتلتیکو را درک کنند. من حرفی که لحظاتی پیش زدم را تکرار می کنم، برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ، رقابت برای فتح عنوان قهرمانی لالیگا، باید تیم مهمی باشید. اما من نمی خواهم در مورد کیفیت های اتلتیکو صحبت کنم. هیچ علاقه ای ندارم که این مسائل را با شما در میان بگذارم."

قبل از اینکه در تابستان گذشته پایتخت را ترک کنید، گفته بودید که همیشه در اسپانیا، تیم شما رئال مادرید خواهد بود؛ آیا دیدار هفته گذشته این تیم مقابل بارسلونا در فینال کوپا دل ری را تماشا کردید و نظرتان در مورد گل گرث بیل چیست؟

"من فینال را ندیدم. من در حال تماشای بازی منچستر سیتی مقابل ساندرلند بودم و بعد از آن بازی بنفیکا را دیدم. تکرار می کنم، در اسپانیا، رئال مادرید تیم من است و وقتی مادرید در تورنمنتی که من حضور ندارم قهرمان می شود، حتماً خوشحال خواهم شد."

این هشتمین نیمه نهایی شماست، و سومین نیمه نهایی شما به همراه چلسی. آیا در این رقابت ها کار ناتمامی با چلسی ندارید؟

"نه، من هیچ کار ناتمامی ندارم. من بهترین تلاش خود را کرده ام. من همیشه بهترین تلاشم را می کنم، گاهی اوقات پیروز می شوید و گاهی اوقات شکست می خورید. گاهی اوقات وقتی شایسته شکست هستید، پیروز می شوید و گاهی اوقات شکست می خورید، در حالی که شایسته پیروزی هستید. ما یک نیمه نهایی را در پنالتی ها واگذار کردیم، یکی را با اختلاف یک گل واگذار کردیم - و نیمه نهایی دیگر را با گلی که گل نبود!"

داور: "من قبل از بازی و فردا در مورد داوری صحبت نخواهم کرد و نظرم تغییر نخواهد کرد. ما تلاش خواهیم کرد تا بازی خوبی ارائه کنیم و امیدوارم خوشحال شویم."

آیا ممکن است سرنوشت این دیدار در دور رفت مشخص شود؟

"نمی دانم. این سخت است. سرنوشت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ در دیدار رفت تعیین نمی شود. چنین اتفاقی ممکن است اما به سختی."


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد