کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

داوید لوئیز: ما برای اتلتیکو برنامه داریم، اما اگر رئیس نمی خواهد، در موردش صحبت نخواهیم کرد!

داوید لوئیز پیش از دیدار فردا شب تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ در کنار ژوزه مورینیو به اتاق کنفرانس مطبوعاتی رفت و پاسخگوی خبرنگاران شد.

"ما خیلی خوشحالیم چرا که فردا دیدار بسیار مهمی در چمپیونزلیگ داریم. ما آماده ایم تا بازی خوبی ارائه کنیم. ما برنامه ای داریم، اما اگر رئیس نمی خواهد در موردش صحبت کند، پس بهتر است من هم چیزی نگویم."

  

مورینیو: "فکر می کنم او تمام چیزهایی که می خواست بگوید را گفت. ممکن است همیشه جواب هایی که می خواهید را به دست نیاورید، اما زندگی همین است. او تیم خود را به خوبی می شناسد و می داند که برای پیروزی در این مرحله چه کار باید بکنیم. ما از فصلی فوق العاده لذت می بریم."

بازیکن خطرناک اتلتیکو – دیگو کوستا: "دیگو بازیکن و دوست بسیار خوبی است، اما بازی فردا میان چلسی و کوستا نیست – بلکه دیدار اتلتیکو و چلسی است. کوستا می خواهد پیروز شود، همانطور که ما می خواهیم. ما هر کاری که بتوانیم برای رسیدن به این هدف خواهیم کرد."

موضوع کورتوا: "فکر می کنم کورتوا بازیکن بزرگی است اما من نمی توانم در مورد قرارداد ها صحبت کنم."

فرناندو تورس: "او از پذیرایی خوبی که با آن مواجه شد بسیار خوشحال است؛ برای او خوشحالم."

اعتماد به نفس بالا: "ما تیم فوق العاده ای داریم و به همین خاطر است که در نیمه نهایی حضور داریم. امیدوارم از همان شانسی که چند سال پیش مقابل بارسلونا برخوردار بودیم، این بار هم باشیم. فکر می کنم بازی فوق العاده ای خواهد بود. بازی کردن در مقابل چنین تیم هایی در نیمه نهایی چمپیونزلیگ یک رؤیا است و ما به آن افتخار می کنیم. برای این مسابقه آماده ایم."


منبع خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد