کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مذاکرات ۳۵ میلیون یورویی چلسی و بارسلونا بر سر لوئیز

باشگاه بارسلونا در نظر دارد با رقم ۳۵ میلیون یورو بازیکن برزیلی چلسی را جذب کند.

 با وجود محرومیت بارسلونا از حضور در بازار نقل و انتقالات، این باشگاه مذاکرات برای جذب داوید لوئیز را آغاز کرده است. این داستانی است که رسانه‌های انگلیسی در این هفته به آن پرداخته‌اند که به اسپانیا هم رسیده است. آینده لوئیز مهم‌ترین داستان سه‌شنبه صبح روزنامه‌های کاتالانیِ موندو دپورتیوو و اسپورت است.

  

مدت‌ها صحبت از پیوستن مدافع میانی برزیلی به بارسلونا بود و ادعاهای مختلفی در اسپانیا مطرح می‌شد که مدیر برنامه‌های وی به دنبال تشویق بارسلونا برای جذب این بازیکن است.

لوئیز مدت‌ها بازیکن گرانی برای بارسلونا به شمار می‌آمد اما این باشگاه بر این باور است که شاید بتواند چلسی را متقاعد کند تا او را به کمتر از قیمت قبلی در اختیار آبی‌اناری‌ها قرار دهد.

بارسلونا با وجود محرومیتش از حضور در بازار نقل و انتقالات مطمئن است که می‌تواند در تابستان بازیکنان مورد نظرش را خریداری کند. این می‌تواند به دلیل این باشد که محرومیت برداشته شود یا باشگاه به دلیل اعتراضاتی که کرده حق خرید و فروش بازیکن را پیدا کند این باعث خواهد شد تا بارسلونا به سرعت چند بازیکن را جذب کند و هر محرومیت بالقوه‌ای در آینده ضعیف‌تر شود.

داوید لوئیز به همراه چلسی به دلیل حضور در دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو در مادرید به سر می‌‌برد و یک عملکرد خوب می‌تواند بارسلونا را برای پیشنهاد به چلسی قانع کند. قیمتی که امروز برای این بازیکن تعیین شده حدود 35 میلیون یورو است.

منبع خبر:خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد