کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: بازیکنانم تمام تلاششان را کردند

سرمربی پرتغالی پس از کسب تساوی در بیسنته کالدرون، به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت.

 مورینیو، سرمربی چلسی پس از دیدار تیمش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکومادرید، به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت.

  

این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و چلسی در بیشتر دقایق بازی، سعی کرد که دفاع کند و گلی دریافت نکند.

مورینیو در کنفرانس خبری گفت: "فکر می‌کنم که نتیجه روی بازی تاثیر گذاشت. کورتوا  یک دفع توپ سخت هم نداشت، همچنین شوارتزر.

بازی مردان بزرگ بود: سخت، و تاکتیکی. مشخصا با مالکیت بیشتر توپ توسط اتلتیکو. ولی با تمام مشکلاتی که قبل، و در جریان بازی داشتیم، با نتیجه ی خوبی بازی را به پایان رساندیم و تعیین سرنوشت صعود کننده را به خانه کشیدیم.

می‌خواستم که 5-0 پیروز شویم و به فینال برویم، ولی می‌دانستم که کار سختی پیش رو داریم. سخت است که بدون شکست خوردن در چنین زمینی، با تساوی خارج شوی. نتیجه عالی نگرفتیم، ولی این نتیجه به ما این امکان را می‌دهد که  سرنوشت بازی را در استمفوردبریج تعیین کنیم.

گری کیهیل  بسیار خوب بازی کرد، داوید لوییس نیز در خط هافبک شروع خوبی داشت ولی به جای تری به خط دفاعی برگشت. اشلی کول نیز بعد از مدت‌ها بازی نکردن، بسیار خوب بود. تورس فوق‌العاده بود. همه ی بازیکنان تمام تلاششان را کردند، بنابراین من بسیار خوشحالم.

پس از تساوی 1-1 مقابل میلان در سن سیرو، این اولین بازی بود که اتلتیکو نتوانست در خانه به پیروزی برسد. البته ما هم بازی را با این تفکر که بدون گل مساوی به پایان برسد، شروع نکردیم ولی بازی به گونه ای پیش رفت که باید احتیاط می‌کردیم و گلی نمی‌خوردیم. موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم ولی موفق نبودیم. بنابراین این نتیجه به ما می‌گوید که تعیین سرنوشت صعود کننده به استمفوردبریج کشیده می‌شود."


منبع خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد