کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کیهیل: نتیجه خوبی کسب کردیم؛ بازی برگشت متفاوت خواهد بود

 چلسی توانست در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ویسنته کالدرون به اتلتیکو را با تساوی 0 - 0 متوقف کند.

چلسی توانست در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ویسنته کالدرون به اتلتیکو را با تساوی 0 - 0 متوقف کند. خط دفاع چلسی دیشب شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و موقعیت گل جدی به مهاجمین و بازیکنان اتلتیکو نداد.

  

گری کیهیل مدافع چلسی درباره بازی دیشب گفت"اتلتیکو در این فصل در خانه بسیار خوب بوده است، ما با شناخت کافی از این تیم و داشتن طرح برای بازی به اینجا آمده بودیم. طرح و نقشه ما برای بازی جواب داد و ما از کسب تساوی خوشحالیم. ما با سبک بازی خود جلوی حملات و موقعیت سازی آن ها را گرفتیم.

"فکر می کنم آن ها در بعضی از مواقع مشکلاتی برای ما پیش آوردند، کلین شیت کردن برگ برنده ما در بازی بود. مربی ما خوشحال بود چون تاکتیک های او نتیجه بخش بود. ما در اینجا بیش از حد معمول دفاع کردیم و فشرده تر از حد معمول بازی بودیم.

"ما در بازی های خانگی قوی هستیم و مطمئنم در بازی برگشت بازی هجومی به نمایش خواهیم گذاشت. شاید این همان چیزی باشد که آن ها هم دوست داشته باشند.

"می دانستیم که ویسنته کالدورن جو سنگینی دارد. من قبلاً یک بار اینجا بازی کرده بودم و جو ویژه ای دارد. مطمئنم تماشاگران ما می توانند در بازی برگشت چنین وضعیتی را رقم بزنند و از ما به خوبی حمایت کنند. ما یک بازی با فینال فاصله داریم. برای کسانی که قبلاً به فینال نرسیده اند این می تواند یک رویا باشد، این برای ما هم یک رویا خواهد بود. بنابراین چهارشنبه بعد تمام تلاش خود را برای این کار انجام خواهیم داد.


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد