کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تهدید مورینیو : مقابل لیورپول از تیم دوم چلسی استفاده می کنم

مورینیو این تصمیم را در جهت عصبانی کردن سران اتحادیه فوتبال انگلیس خواهد گرفت.

 ژوزه مورینیو قصد دارد ترکیب اصلی تیم چلسی در بازی برابر اتلتیکو را در بازی یکشنبه شب این تیم برابر لیورپول به میدان نفرستد. او از رومن آبراموویچ خواسته است به او اجازه دهد در اعتراض به تصمیم سران اتحادیه ی فوتبال انگلیس مبنی بر تغییر نکردن تاریخ دیدار چلسی، از تیمی ضعیف در این مسابقه استفاده کند.

  

برنامه مورینیو به منظور عصبانی کردن سران اتحادیه و همچنین تحریک کردن منچستر سیتی برای پیگیری این موضوع طراحی شده است.

در حالی که تیم چلسی باید چهارشنبه ی هفته ی آینده در استمفورد بریج برابر اتلتیکو مادرید به میدان برود مورینیو تصمیم داشت سران اتحادیه را قانع کند تا بازی این تیم را در روز جمعه یا شنبه برگزار کنند.

مورینیو در این باره گفته است:«من نمی توانم به تنهایی تصمیم بگیرم. من باید به دستور سران باشگاه عمل کنم. حقیقت این است که این بازی روز یکشنبه برگزار می شود. و من قصد ندارم تیم ضعیف به میدان بفرستم. بلکه این سران اتحادیه هستند که من را مجبور به این کار می کنند. ما نماینده ی فوتبال انگلیس و تنها تیم انگلیسی درمرحله ی نیمه نهایی هستیم.»

«اسپانیا چهار نماینده در بازی های اروپایی دارد و همه ی شرایط را برای موفقیت آن ها آماده کرده است. من دوست دارم از بازیکنانی استفاده بکنم که قرار نیست روز چهارشنبه به میدان بروند. اولویت من لیگ قهرمانان است.»


منبع خبر:آی اسپورت

نظرات 1 + ارسال نظر
hazard پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 12:04

فاک یو اتحادیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد