کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تورس و آزپیلیکوئتا امیدوار به حضور در فینال لیگ قهرمانان

 دو تن از بازیکنان اسپانیایی آبی ها طی مصاحبه ای درباره دیدار برابر اتلتیکو در ویسنته کالدرون صحبت کردند.
تورس و آزپیلیکوئتا امیدوار به حضور در فینال لیگ قهرمانان

با تساوی 0-0 شب گذشته چلسی برابر اتلتیکو در خانه حریف حالا باید منتظر بازی در استمفوردبریج بود تا مشخص شود چه تیمی به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد.

  

آزپیلیکوئتا و فرناندو تورس اسپانیایی هر دو بر این باورند که بازی برابر اتلتیکو بسیار سخت بود، اما با این وجود نتیجه به دست آمده برای چلسی نتیجه نسبتا خوبی بود.

فرناندو تورس پس از رویارویی با تیم سابق خود، گفت:"بازی سختی برای ما بود، فرصت های زیادی برای گل زدن نداشتیم و در پایان، برای هر دو طرف نتیجه خوبی رقم خورد."

"می توانیم اتلتیکو را در خانه شکست دهیم اما می دانیم که این نتیجه برایمان خطرناک است چون اگر آن یک گل بزنند ما باید دو گل بزنیم."

سزار آزپیلیکوئتا جوان نیز درباره این بازی صحبت کرد: "بازی بسیار سختی بود، آن ها بازیکنان تهاجمی زیادی دارند اما همه بازیکنان بسیار سخت کار کردند و باید این را در لندن نیز تکرار کنیم."

"می دانیم استمفورد بریج در شب هایی مانند بازی برابر پاریسن ژرمن خاص و ویژه است، بازی ای که نتیجه مورد نظر را گرفتیم."

"همه احساس می کنند که می توانیم صعود کنیم و حمایت هواداران‌مان کمک بزرگی خواهد بود. سعی می کنیم مانند بازی با پی اس جی باشیم و امیدوارم برنده بازی شویم."

آزپیلیکوئتا در ادامه درباره غیبت بسیاری از بازیکنان اصلی آبی ها در بازی برگشت، گفت :"آن ها بازیکنان بسیار مهمی هستند اما انتخاب دیگری نداریم، نیاز داریم که خوب کار کنیم، مشکلاتی خواهیم داشت اما سعی می کنیم که به فینال برویم."

"به همه بازیکنان نیاز داریم چون نمی توانیم همیشه از یک ترکیب استفاده کنیم و بازی های بسیار مهمی نیز داریم."


منبع خبر:به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد