کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پزشک زن تیم چلسی: طرفدار رئال و عاشق سالسا و سامبا هستم

پس از دیدار رفت تیم‌های اتلتیکومادرید اسپانیا و چلسی انگلیس که با مصدومیت‌های زیاد برای بازیکنان تیم لندنی همراه بود، بار دیگر نام پزشک زن این تیم بر سر زبان‌ها افتاد.  مصاحبه‌  اِوا کارنیرو (Eva Carneiro)  را در پائین مطالعه کننید.

 

 

بیوگرافی؟ 

اِوا کارنیرو. متولد جَبَل‌طارِق، از مادری اسپانیایی و پدری انگلیسی، قبل از اینکه در جراحی اورژانس در های‌لند شروع به کار کنم در دانشگاه ناتینگهام در رشته پزشکی درس می‌خواندم.


چه موقع به تیم چلسی ملحق شدید؟

بعد از کار در موسسه پزشکی المپیک بریتانیا، به به ورزشکاران در المپیک پکن و هم چنین تیم فوتبال زنان انگلیس کمک می‌کردم. در سال 2009 به عنوان دکتر رزرو تیم به آبی‌ها ملحق شدم. آندره ویلاش بواش‌ مرا در سال 2011 مرا به تیم اول آورد.


چطور وارد عرصه فوتبال شدید؟

در حین سفر به مکزیک، عاشق این ورزش شدم. من به تماشای بازی بین تیم‌های مکزیک و برزیل در جام‌جهانی 1998 فرانسه پرداختم. استراحت در حین مصدومیت مرا به فکر واداشت و باعث علاقه و توجه من به اهمیت امر پزشکی در ورزش شد.


آیا طرفداری تیمی هستید؟

رئال مادرید. اگر دو تیم چلسی و رئال به مرحله نهایی لیگ قهرمانان برسند، دست و پایم را گم می‌کنم.


چیز دیگری است که باید بدانیم؟

در نوجوانی به باله و دوچرخه سواری علاقه داشتم. عاشق مسافرت کردن و سالسا و سامبا هم هستم. موج‌سواری را در استرالیا یاد گرفتم. لحظه‌هایی که در اول صبح و در غروب به موج‌سواری می‌پردازم را به عنوان شادترین لحظه‌های زندگی‌ام به حساب می‌آورم.
 

مترجم خبر:بانک ورزش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد