کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دروازه بان چلسی: در آمادگی کامل به سر می‌برم/می‌توانم جای خالی چک را پر کنم

 در دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و دیدار مابین چلسی و اتلتیکو مادرید در نیمه نخست بیتر چک به دلیل مصدومیت و برخورد با یکی از هم تیمی‌هایش دچار مصدومیت شدید شد و در نهایت مجبور به ترک اجباری شد.

مارک شوارتزر: فقط وارد زمین شدم و تلاش کردم کار خود را انجام دهم

 مارک شوارز 41 ساله‌ از دروازه چلسی شد، وی در این خصوص گفت: من همیشه برای بازی کردن آماده‌ام کا بسیار سختی است اما در این دیدار سعی کردم،  کارم را انجام دهم و این شانس را داشتم و در حد انتظارات ظاهر شدم. 

  

اتلتیکو مادرید بازیکنی در کلاس جهانی دارد و ما مجبور بودیم خیلی خوب بازی کنیم. ما کار سختی در دور برگشت در پیش رو داریم و در روز یکشنبه نیز باید به مصاف لیورپول برویم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم جای خالی بیترچک را که مصدوم است به شایستگی پر کنم. 


مترجم خبر:خبرنگار باشگاه خبرنگاران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد