کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اسکولاری: امیدوارم چلسی حذف شود تا بازیکنانم را به موقع در اختیار داشته باشم

این سرمربی 65 ساله، نمی‌تواند ستارگان برزیلی چلسی یعنی داوید لوویس، اسکار ، ویلیان و رامیرس را در فینال لیگ قهرمانان تصور کند.


 لوییس فیلیپه اسکولاری، سرمربی برزیل امیدوار است که اتلتیکو مادرید بتواند چلسی را از لیگ قهرمانان حذف کند.

  


دیدار رفت در بیسنته کالدرون اسپانیا با تساوی بدون گل به پایان رسید وشاگردان ژوزه مورینیو را در موقعیت خوبی برای صعود به فینال قرار داد.


با این حال، اسکولاری امیدوار است که چلسی موفق نشود به فینال صعود کند زیرا او دوست ندارد 4 بازیکن اصلی تیمش یعنی داوید لوییس، رامیرس، ویلیان و اسکار را درست دو هفته قبل از شروع جام جهانی، در فینال لیگ قهرمانان مشاهده کند.


او در جمع خبرنگاران گفت: "برای ما بهتر است که اتلتیکو چلسی را حذف کند، زیرا پس از آن 4 بازیکن من به خوبی استراحت خواهند کرد.


سپس اسکولاری عنوان کرد که مدافع چلسی، داوید لوییس، یک از اولین نام‌های لیست او در جام جهانی خواهد بود.


او گفت: "رهبران انتخاب شده توسط من، خولیو سزار، داوید لوییس و فرد هستند.


تیمم را انتخاب کردم و در طول سفر‌هایی که دارم، با آنها صحبت می‌کنم.


درباره ی لیست پایانی شکی وجود ندارد ولی تا پایان بازی‌های لیگ ها صبر خواهم کرد.


ممکن است اتفاقاتی نیز بیفتد، مانند هنریک (بازیکن ناپولی) که یک اتفاق بود.


حتی پریرا (دستیار اول اسکولاری) ، مورتوسا(دستیار دوم اسکولاری) و خوسه ماریا مارین (رئیس فدراسیون فوتبال برزیل) از لیست پایانی خبر دارند.


اسکولاری همچنین با وجود مصدومیت نیمار و نمایش های نه چندان خوب در اواخر این فص، معتقد است که شکی ندارد او در بهترین شرایط برای برزیل حاضر خواهد شد.


او گفت: "نیمار در بهترین شرایط به تیم ملی خواهد آمد.


تفسیر و بررسی های من از نیمار با تمام انتقاداتی که اسپانیایی ها از او می‌کنند، فرق دارد.


شرایط باشگاهش در حال حاضر خوب نیست و سبک بازی برزیلی کاملا متفاوت است."


مترجم خبر:خبرگزاری پارس فوتبال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد